شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۱

مدیرکل سابق راه و ترابری استان خوزستان گفت: کارکنان این اداره کل نگران ادغام شدن با مسکن و شهرسازی نباشند و همچنان با جدیت به وظیفه خود ادامه دهند.

منوچهر رحمانی شامگاه شنبه در مراسم تودیعش و معارفه مدیرکل جدید مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان اظهار کرد: بحث ادغام نباید باعث نگرانی کارکنان شود زیرا ما پیش از این نیز موضوع ادغام سازمانهای راه روستایی و شهری را تجربه کرده ایم.

وی افزود: در آن زمان هم با اندکی عدالت محوری، تجربه ادغام کار موفقی از آب درآمد و پیش بینی من نیز این است که این ادغام نیز چالشی به همراه نخواهد نداشت.

رحمانی تاکید کرد: انتظار دارم کارکنان راه و ترابری از این ادغام نگران نباشد و همانند گذشته با جان و دل وظیفه راهداری خود را برای خدمات رسانی بهتر به مردم خوزستان انجام دهند.

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر به اعتراف دوست و دشمن، کارهای فوق العاده ماندگاری در حوزه راه استان صورت گرفت که در گذشته بی سابقه بوده است.

مدیرکل سابق راه و ترابری استان خوزستان گفت: در سال 1382 با یک بررسی صورت گرفته، استان به سه هزار کیلومتر راه نیاز جدید نیا داشت که تا به امروز هزار متر کاملا ساخته شده، هزار متر در حال ساخت و هزار متر در دست مطالعه است.

در این مراسم از زحمات منوچهر رحمانی به عنوان مدیرکل راه و ترابری استان خوزستان تقدیر و نصراله دهقانی به عنوان مدیرکل اداره تازه تاسیس راه و شهرسازی استان خوزستان و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی معرفی شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار