شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۲

شوشان : مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: با ادغام دو اداره کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی، حوزه کاری این اداره کل بسیار وسیع شده است.

نصراله دهقانی شامگاه شنبه در مراسم تودیع مدیرکل راه و ترابری و معرفی مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان اظهار کرد: ادغامی که در استان صورت گرفته، حجم کاری این اداره کل را بالا برده به گونه ای که اعتبارات فراوانی در اختیار این اداراه کل قرار دارد و باید به یک مدیریت  قوی و مستحکم آنها را اداره کرد.

وی افزود: برای تصدی سمت جدید با هیچکس لابی نکردم و دست وزیر راه و شهرسازی و استاندار را برای انتخاب مدیر باز گذاشتم. حتی استاندار هم برای انتخاب یکی از دو مدیرکل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی خوزستان نیز به نتیجه نرسید و آن را در اختیار وزیر مسکن قرار دارد.

دهقانی تصریح کرد: هم اکنون 13 هزار کیلومتر راه در استان و ساخت حدود 90 هزار واحد مسکن مهر در اختیار این اداره کل است که نشان می دهد حجم فعالیتهای عمرانی در این اداره فوق العاده بالا است و بدون همکاری خوب کارکنان راه و مسکن تحقق اهداف این اداره میسر نخواهد شد.

در این مراسم از زحمات منوچهر رحمانی به عنوان مدیرکل راه و ترابری استان خوزستان تقدیر و نصراله دهقانی به عنوان مدیرکل اداره تازه تاسیس راه و شهرسازی استان خوزستان و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی معرفی شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار