اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹
دومین سمینار استانی روابط عمومی خوزستان با حضور گسترده مدیران سازمان‌ها، مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات امام رضا (ع) برگزار شد.
دومین سمینار استانی روابط عمومی خوزستان با حضور گسترده مدیران سازمان‌ها، مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات امام رضا (ع) برگزار شد.

آموزش تکنیک‌های روابط عمومی و روابط عمومی کاربردی از محورهایی بود که توسط اساتید برجسته علم روابط عمومی مورد بررسی قرار گرفت.

در این همایش از مدیران ارتباط گستر و روابط عمومی‌های بر‌تر و پویای سازمان‌ها و ادارات خوزستان تجلیل شد.

در این سمینار مدیران ارتباط گستر از جمله لفته منصوری مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، محمدرضا ایزدی مدیر سرای روزنامه خوزستان، محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های خوزستان، مسلم رحیمی مدیر‌کل صدا و سیمای خوزستان، هرمز خواجوی مدیر‌کل تعاون روستایی خوزستان، محمودرضا شیرازی شهردار آبادان، مجتبی احمدی رئیس دانشکده خبر اهواز، شاهرخ ولی‌زاده رئیس دانشگاه علمی کاربردی و مرکز امور زندان‌های خوزستان، سیدعلیرضا علوی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خوزستان و مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز تقدیر شدند.

در ادامه از مدیران روابط عمومی‌های بر‌تر و پویای خوزستان از جمله عبدالحسین رضایی‌زاده مسئول روابط عمومی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد نیاکان مسئول روابط عمومی اداره مخابرات، مجید ملایانی مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های خوزستان، فرزین حاتمی مسئول روابط عمومی شهرداری و امور بین‌الملل اهواز، سیدعابدین موسوی مسئول روابط عمومی اداره تعاون روستایی، اسماعیل جمال‌پور مسئول روابط عمومی نیروگاه رامین، یوسف خواجویی مسئول روابط عمومی دانشگاه خاتم الانبیا، سارا حسینی مسئول روابط عمومی اداره کل پست خوزستان و علیرضا نجفی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

در پایان از تعدادی از دانشجویان بر‌تر و پویای رشته روابط عمومی تقدیر شد.


پیام استاندار خوزستان

عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان، پیامی خطاب به دومین سمینار روابط عمومی‌های خوزستان صادر کرد

عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان، پیامی خطاب به دومین سمینار روابط عمومی‌های خوزستان صادر کرد.

در متن این پیام که پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این سمینار توسط جمال درویش، مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان قرائت شد، آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با استعانت از ذات اقدس احدیت و نثار سلام و صلوات بر ارواح بلند همه پاکان و برگزیدگان خداوند

برگزاری سمینار اعضا و مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان فرصت مناسبی است برای تبادل نظر در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی در سیستم اداری و به طور کلی اذهان عمومی جامعه‌ها. برگزاری چنین سمینارهایی در استان خوزستان که نخستین روابط عمومی کشور در آن شکل گرفته است دور از انتظار نیست، در عین حال چنین اقدامات ارزشمندی جای تشکر و تقدیر دارد، زیرا متاسفانه در دهه‌های اخیر جایگاه و نقش روابط عمومی در ادارات و دستگاه‌های دولتی و وابسته به دولت به شدت تضعیف و مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

این سمینار‌ها و گردهمایی‌ها می‌تواند بار دیگر توجه مسئولان ادارات را به این امر جدا مهم و موثر معطوف سازد و به موازات آن این باور را در همگان ایجاد کند که روابط عمومی هرچند در آغاز تنها به منظور تبلیغ کالا و بازاریابی در دنیای صنعتی غرب پا به عرصه وجود گذاشت، اما اکنون اهرم بالقوه قدرتمندی است برای حل و فصل بحران‌ها، فرهنگ سازی، ارزش آفرینی، مشارکت جویی، حرکت آفرینی و بسترسازی برای رشد و تعالی فردی و سازمانی و اعتمادسازی و نهایتا ایجاد اعتدال و تفاهم میان مردم و سازمان. نهادی که چنین وظایف سنگینی را داراست باید از جایگاه ویژه‌ای در ساختار اداری برخوردار باشد.

از این گذشته در شرایط کنونی روابط عمومی‌ها بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رکن تحقق اهداف دولت تدبیر و امیدند، زیرا می‌توانند دولت را از طریق افزایش اعتماد عمومی و دمیدن روح امید به جامعه و کمک به هوشمندی مدیران اجرایی در رسیدن به اهدافش یاری کند، مشروط بر اینکه مدیران نیز دیدگاه سنتی خود را کنار گذاشته و به طور کلی رویکرد مدیران ارتباطی کشور دچار تحول شود.

از مسئولان محترم ادارات و سازمان‌های اجرایی استان جدا می‌خواهم قوی‌ترین نیرو‌ها را در روابط عمومی دستگاه تحت مدیریت خود به کار گیرند و وسایل و ابزار کار مورد نیاز را برای آنان فراهم کنند. از مدیران محترم روابط عمومی‌های سراسر استان نیز می‌خواهم در راستای دانش افزایی حرکت کرده و خود را به آخرین یافته‌های علمی در علم ارتباطات مجهز کنند.

برپایی سمینارهایی از این دست و دوره‌های آموزشی مستمر و نیز مراسم سالانه انتخاب روابط عمومی نمونه اقدامات مناسبی است که می‌تواند زمینه رشد و اعتلای روابط عمومی‌ها را فراهم سازد.

در پایان تلاش و زحمات بی‌شائبه اساتید، دانش پژوهان، پیشکسوتان و متخصصان روابط عمومی در سراسر کشور، خصوصا استان خوزستان را ارج می‌نهم و برای همه شما عزیزان که در عرصه عمل با همه کمبود‌ها مجدانه به انجام این وظیفه مهم مشغول هستید، از خداوند بزرگ توفیق روزافزون خواستارم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار