شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۶۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶
شوشان: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، "بیژن کیانی" مدرس علوم سیاسی دانشگاههای تهران را به عنوان مشاور و رئیس گروه مشاوران خود منصوب کرد.

به گزارش ایبنانیوز، بيژن كياني متولد ۱۳۴۱ در ایذه بختیاری در شمال خوزستان است. وی در ۱۸ سالگي و همزمان با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و اعزام داوطلبانه نیروهای مردمی به جبهه ها، در عمليات‌هاي مختلف نظير فتح‌المبين، بيت‌المقدس و والفجر مقدماتي حضور یافت.

در سال ۱۳۶۱ و در ۲۰ سالگي در عمليات والفجر مقدماتی توسط نيروهاي دشمن بعثی در «شيب ميسان» دستگير شد و تا سال ۱۳۶۹ در اردوگاه "موصل" در شمال عراق دوران مقاومت را سپري كرد و در ۲۸ مرداد ۱۳۶۹ و در جریان مبادله اسرا و بازگشت آزادگان، به میهن بازگشت.

بیژن کیانی در سال ۱۳۸۶ در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی از دانشگاه علامه طباطبايي فارغ التحصیل شد و هم اکنون نیز به تحصیل و تدریس علوم سیاسی در دانشگاههای تهران می پردازد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ایذه ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
comment
1
0
comment باعث افتخار خوزستان وقوم بختیاری هستید بردارجان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
comment
0
0
comment آزاده سرافراز ودوست گرامی جناب آقای کیانی: انتصاب جنابعالی را به عنوان رئیس مشاوران دکتر محسن رضایی صمیمانه تبریک میگویم .خداوند بزرگ جنابعالی را در راه خدمت به کشور عزیزمان ایران موفق فرماید. سلطانعلی بهمنی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار