اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
شوشان: در حالی که مردم شهرستان اندیکا هنوز در شوک مرگ ˝معصومه دو ساله˝ بعلت نیش عقرب و نبود پزشک و کمبود دارو به سر می برند خبرهای واصله حکایت از مرگ یک نفر دیگر در اندیکا بعلت نیش عقرب دارد.

به نقل از اندیکانیوز ، ماجرا حکایت از آن دارد که مرحوم "عوض ناصری کریموند” اهل روستای چی تنک بخش چلو در نیمه های شب بعلت نیش عقرب در نزدیکی شقیقه اش از خواب بلند می شود اما بعلت تاریکی فضای خانه متوجه عقرب نمی شود و گمان میکند که یک حشره نیش اش زده است و به آن توجه نمیکند. اما فردا به خانواده اش می گوید که گمان می کند دیشب عقربی او را نیش زده است. این فرد در مقابل درخواست اعضای خانواده برای مراجعه به دکتر مقاومت می کند و حاضر نمیشود خود را به دکتر نشان دهد!

پس از سه روز و بعلت بد شدن حال جسمانی اش خود را به درمانگاه بخش چلو میرساند و پرسنل این درمانگاه نیز پس از تزریق یک آمپول او را با آمبولانس به مسجدسلیمان منتقل میکنند و پس از دو روز بستری شدن در مسجدسلیمان ، او را به اهواز منتقل می کنند که تلاشهای پزشکان بیمارستان شفا نیز ثمربخش نبوده و بعلت فاسد شدن خونش و آسیب رسیدن به دستگاه تنفسی اش دومین فرد اندیکایی در طی یک هفته گذشته نیز بعلت عقرب گزیدگی از دنیا می رود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار