شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۶۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
شوشان: جاسم جادری رییس ستاد روحانی در خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس بوشهر در ارتباط با مطرح شدن وی به عنوان استاندار بوشهر گفت:بنده گزینه استانداری خوزستان بودم اما به نفع آقای مقتدایی کنار کشیدم و ایشان که اصالتاً اهل استان بوشهر است استاندار خوزستان شد.

وی بیان کرد: موضوع مطرح شدن بنده به عنوان گزینه استانداری بوشهر هم به صورت مردمی بوده و آنچه شنیدم از اخبار رسانه‌های محلی در بوشهر شنیدم اما کسی رسماً با بنده در این مورد صحبتی نکرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خوزستان گفت: با این وجود علاقمند هستم به بوشهر بیایم هم اینکه استان همجوار خوزستان است و هم اینکه از نظر فرهنگی و اجتماعی قرابت‌هایی با هم داریم و احساس می‌کنم در خوزستان هستم.

جادری با بیان اینکه نمایندگان استان در مجلس در این مورد با بنده صحبتی نداشتند،گفت: آقایان تبادار،علوی‌نژاد و کدخداپور گزینه‌های بومی استانداری بوشهر هستند اما ظاهراً در مورد این سه نفر توافقی صورت نگرفته است.

وی افزود: از گزینه نهایی استانداری بوشهر اطلاعی ندارم هرچند خودم را غیر بومی استان بوشهر نمی‌دانم. لازم به ذکر است گزینه نهایی استانداری بوشهر هنوز نهایی نشده و نمایندگان استان بوشهر هنوز در مورد گزینه بومی به توافق نرسیدند و وزارت کشور هم استاندار بوشهر را معرفی نکرده اما گفته می‌شود احتمال دارد در این هفته استاندار بوشهر معرفی شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناصری
|
Iraq
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
comment
4
2
comment این جادری اساسا برای خوزستان هم مطرح نشده وبازارگرمی می کند.
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
comment
comment موافقم. این جادری یک ستادی زد و توی خوزستان روحانی هم اول نشد! حالا فکر میکنه میتونه منت بذاره سر مردم خوزستان.
comment
محبت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment اتفاقا جادری انتخاب شده اما واقعا انصراف داد به نفع مقتدایی میدونید چرا؟ چون مقتدایی سیاسیه اگه اونو نزارن پس جادری و امثال اونو میزارن؟.........................
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار