شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶
شوشان: نماينده مردم بهبهان در ادامه موضع گيري هاي خود در خصوص انتقال آب رودخانه كارون به نقاط مركزي ايران ، از استاندار خوزستان طي مكاتبه اي درخواست كرد تا از پايان نامه ها و پروژه هاي تحقيقاتي درخصوص كارون حمايت مادي و معنوي ويژه اي بشود.

به گزارش شوشان ، بخشی از مكاتبه محمد باقر شريعتي با استاندار به شرح زير م يباشد : اينجانب مخالف توسعه برابر و همگون كشور نبوده و نيستم و همانگونه كه از توسعه كشاورزي در خوزستان حمايت مي كنيم از طرح هايي چون گردشگري در اصفهان يا توسعه معادن در كرمان استقبال كرده چرا كه نفع عقلايي در آن وجود دارد.

شريعتي در ادامه يادآور شد : با توجه به اهميت موضوع در جهت حفاظت از رودخانه كارون از جنابعالي به عنوان فرزند دلسوز اين سرزمين پاك و محروم انتظار مي رود در پاسداشت رود اساطيري كارون از تحقيقات ، مقالات علمي و پژوهشي اساتيد و دانشجويان راجع به كارون حمايت مادي و معنوي ويژه اي داشته باشيد.

لازم به توضيح است . رونوشت اين مكاتبه با دانشگاههاي شهيد چمران ، جندي شاپور منطقه 6 دانشگاه آزاد ، دانشگاه پيام نور و دانشگاه علمي كاربردي ارسال شده است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
comment
0
1
comment آقاي مقتدايي همه از شما به عنوان مديري لايق انتظار دارند و در اين موقعيت همه اميدشان به شما و نماينده هاي استان است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار