شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۷

سرپرست شهرداری شادگان خواستار تعامل دستگاه‌های اجرایی منطقه برای برطرف کردن مشکلات شهری شد.

توفیق آلبوناصر در جلسه رسیدگی به وضعیت شهری که با حضور برخی مسئولان محلی در شهرداری این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل بهار و شروع بادها، عملیات هرس‌کاری درختان در برنامه کاری واحد فضای سبز شهرداری شادگان قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به احتمال خطر سقوط شاخه‌های درگیر با شبکه‌های برق در روزهای بادی فصل بهار که عواقبی نظیر خرابی شبکه‌های برق، آتش‌سوزی، خسارت به لوازم برقی خانگی و غیره را به دنبال دارد، شهرداری شادگان تصمیم به هرس‌کاری درختان سطح شهر گرفته است.

سرپرست شهرداری شادگان گفت: این عملیات با توجه به اهداف ایمنی، بهبود و حفظ زیبایی و آراستگی شهر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رنگ آمیزی جداول بلوار فتح‌المبین، خیابان 30 متری عبودی، میدان امام (ره) و پارکچه شهید فهمیده در رأس برنامه‌های کاری شهرداری شادگان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در این راستا تمهیدات لازم به عمل آمده و نیروی انسانی تأمین شده است.

آلبوناصر همچنین با بیان راهاندازی مجدد ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد در شهرستان عنوان کرد: با توجه به ضرورت اهمیت دادن به سلامت شهروندان و فراهم ساختن محیطی پاکیزه و ایمن برای آن‌ها، در سال جدید با همکاری مسئولان ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد مجدداً راهاندازی و فعالیت خود را در این زمینه آغاز می‌کند.

آلبوناصر ادامه داد: در همین راستا برای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت شهروندان، کنترل جمعیت حیوانات ناقل اینگونه بیماریها امری ضروری به شمار میرود. به گفته وی، این شهرداری در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان شادگانی از هیچ تلاشی فروگذار نیست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار