شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۰۸۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
سید شریف حسینی: آماده مناظره ایم
ما خوزستانی ها آماده مناظره علمی و فنی درباره انتقال آب کارون هستیم تا ثابت کنیم آبی که تاکنون منتقل شده برای مصرف کفایت می کند.
شوشان: مناظره مربوط به انتقال آب کارون به استان های دیگر که در پی اطلاع رسانی وسیع قرار بود جمعه از شبکه سراسری رسانه ملی با حضور استانداران استان های ذیربط و نمایندگانی از این استانها در مجلس شورای اسلامی پخش شود، ناگهان و در واپسین دم شروع ، لغو شد بدون آنکه علت آن اعلام گردد.
 سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار بی اطلاعی از چرایی لغو این مناظره گفت: به طور غیر مستقیم خبر برگزاری این مناظره را و حضورم در آن را شنیده بودم اما رسما به من اطلاعی داده نشده بود.
حسینی گفت : ما خوزستانی ها آماده مناظره علمی و فنی درباره انتقال آب کارون هستیم تا ثابت کنیم آبی که تاکنون منتقل شده برای مصرف شرب استان های اصفهان، یزد و کرمان کفایت می کند، ضمن اینکه وزیر نیرو هم گفته است استفاده از آب انتقالی برای مصرف صنعتی در دستور کار این وزارتخانه نیست.
قابل ذکر است که حمیدرضا فولادگر در بیست و یکمین جلسه کمیته آب اتاق اصفهان در پاسخ به انتقادات برخی از افراد از عملکرد نمایندگان اصفهان پیرامون موضوع خشکی زاینده رود گفته است:نمایندگان با برگزاری نشست های متعدد با مسوولین تاثیرگذار پیگیر مساله آب می باشند و رسانه ای شدن این جلسات به صلاح نبود.
علی اصلانی معاون بهره برداری و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه ای اصفهان هم در این جلسه گفته است : به لحاظ علمی و منطقی و شرعی آب به اصفهان تعلق می گیرد ولی برخی از نمایندگان اصفهان متوجه این موضوع نیستند.
به اين ترتيب در اين باره فتوا هم داده اند و با توجه به چنين مواردي لازم است مديريت ارشد استان ،مراجع و نمايندگان در احقاق حقوق مردم خوزستان از هر تلاشي مضايقه ننمايند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۶
comment
comment
نامداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
comment
1
6
comment اینا چرا مدیران آب خوزستان را عوض نمی کنند اون از سد گتوندعلیا این هم از وضعیت سد کارون 4 ، این همه نارضایتی مردم را کی باید جواب بده? آب لجن توی لوله ها ، آب کشاورزی شور و کم و... به خدا مردم خوزستان خیلی نجیبند که تا الان جلوی سازمان آب و برق خوزستان تجمع نکردند !
پاسخ ها
comment
باورصاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
comment
comment مردم نجیبی هستند مردم خوزستان آقای استاندار به در خواست ها توجه کند استان در حال انفجار است
comment
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
comment
1
5
comment سلام
با تشکر از هر انسان آزاد اندیش
جلسه با تلاش آنهایی لغو شد که به کار کارشناسی و علمی اعتقاد نداشته ، ندارند و نخواهند داشت و تنها با هیاهوی سیاسی و امنیتی جلوه دادن قضیه سعی بر دست یافتن به اهداف خود هستند.
پاسخ ها
comment
سنجری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
comment
comment منظورت استاندار اصفهانه؟
comment
علی ایمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
comment
1
5
comment بسمه تعالی
واقعاً ما نمی دانیم چرا مسئولین صدا و سیما زیر بار زورگویی های چند نفر رفتند. ما مردم استان چهارمحال و بختیاری بی صبرانه منتظر مناظره کارشناسی و محکوم نمودن زیاده خواهی های بعضی از لابی های سیاسی و سودجو در منطقه هستیم.
comment
hadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
comment
1
3
comment سلام.خوزستان مهد کشاورزیه ولی متاسفانه دارن با مشکل کم ابی مواجهش میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار