شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۲۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
اعضای باند در همه سرقت‌هایشان كلاشینكف داشته‌اند و در برخی زورگیری‌ها گروهی از رهگذران و طعمه‌هایشان را هدف گلوله قرار داده‌اند
شوشان/ روزنامه ایران نوشت: رئیس باند و نوچه‌های مسلح وی با كار گذاشتن دوربین‌های مداربسته روی درختـــــان نخلستان مخفیگاهی سری داشتند.این تبهكاران خشن خونسردانه در پاتوق پنهانی می‌نشستند و از صفحه مونیتور اطراف خود را تحت نظر داشتند.

چندی پیش پلیس آبادان با سرقت‌های مسلحانه مشابه كه در آن دزدان با استفاده از اسلحه كلاشینكف به دستبردهای خیابانی اقدام می‌كردند، برخوردند.

مأموران كلانتری 11 آبادان خیلی زود برای پایان دادن به جولان تبهكارانه اعضای این باند خشن وارد عمل شدند كه فاش شد آنان در همه سرقت‌هایشان كلاشینكف داشته‌اند و در برخی زورگیری‌ها گروهی از رهگذران و طعمه‌هایشان را هدف گلوله قرار داده‌اند و این در حالی بود كه در این تیراندازی كسی به قتل نرسیده بود.

مأموران در تحقیقات گسترده‌ای پی بردند این باند شش نفره به سركردگی یكی از تبهكاران همه فن‌حریف آبادان كه «علی» معروف به «خركش» است صورت گرفته است.

زورآزمایی عجیب

تجسس‌ها نشان داد «علی» كه 32 سال دارد سال گذشته در اقدامی عجیب و برای قدرت‌نمایی به زورآزمایی با یك خر رفت كه در این اقدام توانست خر را به زمین بزند و خفه‌اش كند و از آن زمان به بعد به «علی خركش» معروف شده بود.

راز مخوف دوربین‌های مخفی نخلستان

تجسس برای شناسایی مخفیگاه‌ها

پلیس با شناسایی عامل این ناامنی‌ها در آبادان برای دستگیری وی وارد عمل شد و در این مرحله توانست 4 مخفیگاه این شرور را در نخلستان‌های شهر ردیابی كند.

مأموران با زیر نظر گرفتن 4 مخفیگاه این شرور پی بردند «علی» مسیرهایی را كه به مخفیگاهش راه دارند با دوربین‌های مداربسته تحت نظر دارد.

پلیس در چند تیم عملیاتی پی برد یكی از مخفیگاه‌ها كه خانه‌ای متروكه در میان نخلستان‌ها است از سوی «علی خركش» بازسازی شده كه بیشتر در این محل رفت و آمد دارد و با جاسازی دوربین‌های كوچك در نخلستان، محدوده را تحت نظر دارد.

راز مخوف دوربین‌های مخفی نخلستان


پلیس كه نمی‌خواست شرور همه‌فن‌حریف با اطلاع از حضور مأموران پا به فرار بگذارد محدوده مخفیگاه این شرور را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفت تا این‌كه سحرگاه دوشنبه 13 آبان‌ماه سال جاری در عملیاتی خزنده «علی» و همدستانش را دستگیر كردند.

سرهنگ موسوی معاونت اجتماعی پلیس خوزستان درخصوص این سرقت‌ها گفت: در بررسی از مخفیگاه این شرور خطرناك تعدادی اسلحه، چند خودرو، موتور، گوشی و كیف‌های سرقتی به‌دست آمد و پس از دستگیری «علی خركش» امنیت به چند محله شهر آبادان برگشت و اهالی این محله‌ها با حضور در برابر كلانتری 11 آبادان و با شعارهای «تشكر، تشكر» خواستار برخورد شدید قانونی با این افراد شدند.

وی افزود: سركرده باند با نوچه‌هایش به دستور بازپرس پرونده روانه زندان شد.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
comment
0
0
comment تمام این حرفا دروغه وداستان چیز دیگری است کسی به نام علی خوش در آبادان وجود ندارد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
comment
0
0
comment [...] این حرفا چیه ماکه چیزی نیدیدم میخواین مردمو گول بزنید واقعا که
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار