شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
بعد از تغییر و تحولات اساسی در کتب درسی و حذف ریشه ای برخی درس ها و شخصیت های نوستالژیک همچون سرکار علیه کبری خانم، بانو کوکب خانم، جناب پطروس، حسنک و چوپان دورغگو ظاهراً طرح ژنریک یا شاید هم جنین فریز شده یکی این بزرگواران که در تانک ازت نگهداری می شد، وارد بازار شده و به جای پند آموزی مشغول سرکیسه خلق الله شده است!

جالب اینکه از بین این همه شخصیت جذاب و خاطره انگیز، فقط چوپان دروغگو عمل آوری شده و  فعلاً از تصمیمات خوب و رسم و رسوم مهمان نوازی و فداکاری خبری نیست!

در خبر ها آمده بود که چوپان دروغگو هنوز در برخی از استان های کشور عین طوفان هایان قربانی می گیرد و با وجود تکراری و نخ نما بودن ترفند فروش سکه های تقلبی طلا، باز هم جمعیت بسیاری از شهر وندان از پزشک و وکیل و تاجر گرفته تا بازاری و بنگاهی در دام این کلاهبرداران گرفتار می شوند.

آنها به وسیله تماس با پیامک افراد را وسوسه می کنند و سپس با نشان دادن یک سکه طلا افراد را به پای معامله می کشانند و با گرفتن مبالغ میلیونی سکه های تقلبی به آنها می فروشند. ما همیشه خدا فکر می کردیم ویکتور لوستیگ سلطان کلاهبرداران تاریخ، مردی که برج ایفل را فروخت، نفر اول رنکینگ جهانی کلاهبرداری است؛ اما امروز متوجه شدیم این بابا باید در مقابل برخی کلاهبرداران وطنی خودمان لُنگ بیاندازد!

چندی قبل هم یک کلاهبردار قرار بود یکی دو تا نه ، یک جین و دو جین هم نه، یک کاره 32 هواپیمای فوکر به دو تاجر ایرانی بفروشد! ( آخه مومن هواپیمای فوکر رو دستی چند حساب کردی که می خواستی 32 تا بخری؟!) ما نیز در همین راستا به منظور تنویر اذهان عمومی و خصوصی چند رهنمود سازنده ارائه می کنیم تا ملت بیشتر حواسشان را جمع کنند:

الف) صدا و سیما یک کارتون یا سریالی شبیه پینوکیو بسازد حالا با چوب نشد با ام دی اف یا لترون و در آن به افراد علی الخصوص بزرگتر ها آموزش بدهد که یک شبه نمی توان پولدار شد.

ب) شبکه بازار که قیمت همه اجناس را زیر نویس می کند، بی زحمت قیمت فوکر و بوئینگ را نیز اعلام کند تا به هر کس میلیاردر گفتند هوس خرید هواپیما نکند!

پ) درس چوپان دروغگو به کتاب های درسی باز گردد. در ضمن یارانه چوپان دروغگو را نیز حذف کنند تا حالش جا بیاید و سر کسی کلاه نگذارد!

منبع: حمایت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار