اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۹
شوشان: مديركل پست خوزستان گفت: در راستای کاهش ترددهای شهری و بین شهری و کاهش ترافیک و آلودگی ناشی از آن، در ادامه ارائه خدمات نیابتی سازمان ها براساس تفاهم‌نامه جدیدی بين اداره‌كل پست خوزستان و سازمان ثبت اسناد استان، ارائه خدمت قبول سند تک برگ مالکیت به اين اداره‌كل واگذار شد.

مهران حموله اظهار كرد: در سال‌های اخیر براساس مصوبه شورای عالی اداری، انجام خدمات نیابتی سازمان‌های اداری در پست استان خوزستان به اجرا درآمده و گسترش یافته است.

وي افزود: این اداره‌کل در ادامه خدمات واگذار شده ثبت اسناد به پست استان، ارائه این خدمت را نیز با استقرار باجه خدمت مربوطه در اداره ثبت اسناد اهواز برعهده گرفته است.

حموله تصريح كرد: براساس این تفاهم‌نامه، اسناد تک برگ مالکیت از دفترخانه های ثبت اسناد رسمی استان توسط پست جمع آوری و پس از تحویل به اداره ثبت اسناد استان و انجام مراحل کاری لازم مجددا توسط پست به آدرس گیرندگان فرستاده مي‌شود و در این چرخه مراجعه مردم به ثبت اسناد حذف شده و اداره‌کل پست استان این مسوولیت را بر عهده می‌گیرد.

حموله عنوان كرد: ترافیک اجرای این قرارداد به صورت متوسط 4هزار فقره سند در ماه می‌باشد که به همین میزان و البته دو برابر آن، از میزان تردد و مراجعه مردم کاسته می‌شود.

مديركل پست خوزستان خاطر نشان كرد: اداره ثبت اسناد استان پیشرو در واگذاری خدمات نیابتی به پست استان خوزستان است که ازجمله خدمات واگذارشده این اداره کل به پست استان مي توان به خدمات پلمپ دفاتر، پاسخ استعلام، ابلاغ اجرائیه، فسخ‌نامه و دریافت خلاصه معامله و روزنامه رسمی اشاره كرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار