شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۳:۰۰
شوشان: هافبک میانی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هنوز تا پایان زمان نقل وانتقالات مدت زیادی باقی مانده و من هم امیدوارم به استقلال بروم اما اگر رضایت ندادند در استقلال خوزستان می‌مانم.
ایمان مبعلی در گفت‌وگو با تسنیم ابراز امیدواری کرد بتواند تا پایان فرصت نقل و انتقالات نیم فصل به استقلال بپیوندد. صحبت‌های او را در ادامه بخوانید:

 فکر می‌کنی عملکرد استقلال خوزستان در نیم فصل اول قابل قبول بوده است؟
با توجه به بدشانسی ها،کم تجربه بودن و مشکلات دیگری که داشتیم عملکردمان به عنوان تیمی که امسال به لیگ برتر آمده قابل قبول و مطلوب محسوب می‌شود.

به نظرت واقعا می توانید در لیگ برتر رتبه تک رقمی را کسب کنید؟
سر مربی ما از ابتدای فصل هدف تیم ما را رسیدن به رتبه ای تک رقمی محسوب کردهو من معتقدم رسیدن به رتبه ای تک رقمی برای تیم ما عملی است.

 تکلیف پیوستنت به استقلال چه شد؟
استقلال مرا می‌خواست و من هم به خاطر کسب عنوان قهرمانی و در چشم بودن خیلی دوست داشتم به این تیم بروم اما فعلا این امر میسر نشده است.

 یعنی هنوز امکان استقلالی شدنت وجود دارد؟
ویسی مشکلی با رفتن من به استقلال نداشت اما هیات مدیره و مدیریت باشگاه تا این لحظه موافقت نکرده‌اند. هنوز تا پایان زمان نقل وانتقالات مدت زیادی باقی مانده و من هم امیدوارم به استقلال بروم اما اگر رضایت ندادند در استقلال خوزستان می‌مانم چون به قراردادم به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای پایبند هستم، ضمن این که کارهایی که بعضی از بازیکنان برای گرفتن رضایتنامه انجام می دهند را بلد نیستم.

برای حضور در تیم ملی شانسی برای خودت قائل هستی؟
اگر عملکردم مثل نیم فصل اول باشد فکر می‌کنم  به تیم ملی دعوت شوم و به یکی از اصلی‌ترین اهدافم یعنی حضور در جام جهانی برسم.

فکر می‌کنی تیم ملی در جام جهانی موفق شود؟
تیم ملی باید شرایطی داشته باشد که هر تیمی در جام جهانی به ما می‌خورد از بازی با ما هراس داشته باشد. هدف ما هم حتما باید انجام بازی‌های قابل قبول در جام جهانی و صعود از گروه‌مان باشد. نتیجه‌ای که ما حتما با کی‌روش و مجموعه ای که در اختیار داریم می توانیم به آن برسیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار