شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۴۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
شوشان: معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست که این روزها برای شرکت در همایشی در ورشو لهستان به سر می برد ، در مطلبی در فیسبوک خود نوشت: سلم دوستان.... در ورشو لهستان هستم برای شرکت در نوزدهمین اجلاس کشورهای عضو کنوانسیون تغییرات آب و هوا. جلسات مختلفی تاکنون داشته ام. اما پیش از گزارش آن ابتدا خبری را در زیر می آورم که بخشی از تلاش یکی دو روز گذشته برای حل معضل آلودگی هوا در خوزستان بوده.

جلسه اضطراری بررسی وضعیت هوای اهواز در حاشیه اجلاس کنوانسیون تغییرات آب و هوا در ورشو لهستان تشکیل شد.در این جلسه که با توجه به پیامدهای بارندگی اخیر در خوزستان و تاثیر آن بر سلامت شهروندان آن استان تشکیل شد، مقرر شد تمهیدات سریعی برای مقابله با بیماری و پدیده تنگی تنفس بوجود آمده در شهروندان خوزستانی در نظر گرفته شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
comment
0
1
comment متشکریم خانم ابتکار ، انشالله که بتونید این معضل رو در خوزستان هر چی سریعتر حل کنید، خوزستانی ها هر کدوم به یک طریقی از آلودگی هوا ضربه می بینند یکی ویروس چشمی دیگری تنگی نفس،سرفه ،ناراحتی های قلبی و گوارشی ... چشم منم دچار مشکل شده از آلودگی هوا جوش زده ، باور کنید یکی نیست که سلامت باشه امیدواریم مسئولین هر چه زودتر چاره ای بیاندیشند. با تشکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار