شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۵

شوشان : نشست عمومی مشاوران جوان فرمانداران و دستگاههای اجرایی استان خوزستان سه شنبه 5 اردیبهشت 1390 برگزار شد.

در این نشست که در دو بخش و با حضور مشاوران جوان فرمانداران و دستگاههای اجرایی استان خوزستان در سالن معاونت سیاسی اجتماعی استانداری برگزار گردید وحید کیانی مشاور استاندار و رییس گروه مشاوران جوان استان خوزستان با گرامیداشت ایام حزن انگیز فاطمیه فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی آب و آینه حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت.

کیانی در ادامه نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری را یاد آور شد و افزود : سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی فرصت طلایی و درخشانی ست تا در راستای این فرصت ارزشمند به داشته های خویش قدری نظر کنیم و از ظرفیت های موجود ملی به بهترین شکل بهره بگیریم و توانایی های مثال زدنی خود را در سایر عرصه ها نمایان تر سازیم.

ایشان با اشاره به اینکه حوزه مشاوران جوان استان خوزستان نیز پرانرژی تر و توانمند تر از سالهای پیش از نگاه علمی و پژوهش محور جواناه صاحب نظر بهره خواهد برد از ظرفیت های مغفول مانده ی این گروه پر پتانسیل در جهت تحقق بخشی به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بالخص شعار سال یاد کرد و افزود شبکه ی مشاوران جوان در استان خوزستان محدود به یک گروه یا قشر خاص نیست بلکه متعلق به همه ی جوانان صاحب اندیشه و اهل علم و صاحب نظر در سایرحوزه های فرهنگی و اجتماعی ست.

مشاور استاندار همچنین به برگزاری جلسات مداوم ماهانه و فصلی گروه مشاوران جوان با استاندار خوزستان و سایر مدیران ارشد استان اشاره کرد.

یاداور می شود در این جلسات مدیر کل منابع انسانی استانداری و مدیر کل اداری مالی استانداری خوزستان نیز حضور داشتند که ضمن ایراد سخن به سوالات مشاوران جوان نیز پاسخ دادند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار