شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰

شوشان/ آرش قلعه گلاب در روزنامه کارون نوشت: اشاره: با توجه به توزيع احتمالي بن كالا (به جاي يارانه) در سال آينده، و احتمال حمله‌ي چندين هزار بيماري ناشناخته به سوي ايرانيان، بعد از قطع يارانه! بد نديديم كه پيشايش چند توصيه ي خودماني را به هموطنان عزيزمان بنماييم، باشد كه با در نظر گرفتن اين توصيه هاي خودماني، درد ناگهاني ناشي از قطع يارانه را به حداقل برسانند!توصيه ي الف: به دليل اين كه (احتمال بسيار مي رود) قطع يارانه به صورت ناگهاني خواهد بود! به همه ي شهروندان و روستاييان ايراني توصيه مي كنيم كه هميشه يك ورق استامينوفن‌كدئين در خانه داشته باشند!

توصيه ي ب: شك نداريم كه قطع يارانه، براي دو سه ميليون از برادارن معتاد كشورمان ( جديدا در كنار برادران از خواهران هم مي توان نام برد!) دردهاي عضلاني شديدي را به همراه خواهد دادشت! پس به ايشان توصيه مي كنيم كه به غير از استامينوفن‌كدئين(خوشبختانه ايشان هميشه به همراه دارند!) هميشه دو سه ورق ديكلوفناك در خانه داشته باشند!

توصيه ي ج: هرچند قطع ناگهاني يارانه مي تواند ضربات مهلك و سهمگيني را بر پيكر خانواده هاي ايراني ( يارانه لازم ها) وارد نمايد! ولي اين قطع يارانه، به خودي خود نبايد آنان را به كلي مأيوس گرداند! به طور قطع، كالاي دريافت شده توسط بن كالا، خود يارانه اي است در دست خانواده ها! فقط براي تبديل اين دلار به ريال، خانواده هاي ايراني بايد به صرافان بازار مراجعه كنند، البته خُب ، مردم خوب مي دانند منظورمان از صرافان بازار چه كساني ست!

توصيه ي د: به جوانان بيكار( منظورمان شما ليسانسه ها هم هست!) پيشنهاد مي كنيم كه به محض قطع يارانه ها بيكار ننشينند و به ميدان بازي قطع يارانه ها بيايند! بي شك آن چه در اين ميدان خواهند يافت، خود گنجي پنهان است!

مي توانند بن كالا بخرند و بفروشند! به جاي پيرزنان و پيرمردان در صف توزيع كالا بايستند و حق صف از آنان دريافت كنند! كالاي توزيع شده را همان جا بخرند و در بازار بفروشند و...... بقيه اش را خودتان مي توانيد حدس بزنيد!

توصيه ي ص: به طور قطع، هم ما و هم شما، مي دانيم كه توصيه هاي خودماني زيادي در اين خصوص هست! ولي به طور قطع، اين توصيه ي آخر ما به شماست. به عنوان آخرين توصيه، به شما توصيه مي كنيم به هيچ وجه سعي نكنيد كه اين خبر را به طور ناگهاني، به سرپرست خانواري اطلاع دهيد!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار