شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷
شوشان: دارنده نشان نقره دسته 105 کیلوگرم وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن درباره پاداش‌هایی که قرار بود فدراسیون به المپیکی‌ها بدهد، گفت: فدراسیون نه تنها این کار را نکرد بلکه اکنون که فرد خیری آن را پرداخت کرده، مبلغی را برای خود برداشته است.

 نواب نصیرشلال در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: قرار بود از طرف فدراسیون به المپيکي ها مبالغی به عنوان پاداش اهدا شود که این مبلغ برای من که نایب قهرمان شده بودم، 15 میلیون تومان تعیین شده بود ولی چند روز پیش 12 میلیون تومان به حسابم واریز شد.

 

وی بیان کرد: این پاداش را هم خود فدراسیون نداده است و کاری را که فدراسیون طی 15 ماه انجام نداد، فرد خیری که نمی خواهد اسمش برده شود و قبل از این هم وزنه برداری و رشته های دیگر را مورد لطف خود قرار داده بود، انجام داده است و من شنیده ام که این فرد مبالغ را به صورت کامل به حساب فدراسیون واریز کرده ولی خود فدراسیون مبلغی را برای خود برداشته است.

 

دارنده مدال طلاي وزنه‌برداري آسيا درباره این که قرار بود فدراسیون پاداش المپیکی ها را دو برابر کند هم گفت: این پاداش دو برابر که نشد، از آن چه که در نظر گرفته شده بود هم مبالغی را برای خود برداشته است.

 

وی هم چنین با بیان این که قرار بود اداره کل ورزش و جوانان خوزستان هم مبلغی را به عنوان پاداش به من بدهد، عنوان کرد: قرار بود گرشاسبی، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مبلغ 15 میلیون تومان را به من بدهد ولی اکنون که 15، 16 ماه گذشته است هنوز این مبلغ به من داده نشده است.

 

نصیرشلال به دليل عمل نكردن اداره كل ورزش و جوانان استان به وعده اش ابراز گله مندی کرد و ادامه داد: انتظار دارم آن ها به خاطر مدالي كه كسب كرده ام، توجه بیشتری به من کنند. تاکنون حرف های شان درخصوص دادن این پاداش در حد وعده و وعید بوده است.

 

وی هم چنین درباره نشستی که برخی المپيکی ها دو، سه هفته پیش با رضازاده داشته اند، گفت: در این نشست من، بهداد سلیمی و سعید محمدپور صحبتی با رضازاده داشتیم که خیلی هم خاص نبود و هیچ کدام از ما المپیکی ها به برگشت باقری چراغ سبز نشان ندادیم و فکر هم نمی کنم هیچ کدام از المپیکی ها با این موضوع کنار بیایند و از آن راضی باشند. درکل در این نشست به توافقی نرسیدیم.

 

این وزنه بردار خوزستانی درباره اصرار کوروش باقری بر استعفایش و البته پذیرفته نشدن آن از سوی رضازاده عنوان کرد: باقری روی حرفش نایستاده است و باتوجه به شناختی که من از او دارم، اگر ببیند که شرایط خوب است، شک نکنید که بر می گردد ولی فکر نمی کنم المپیکی ها پس از 15 ماه به سادگی از این موضوع بگذرند و با آن کنار بیایند.

 

وی خاطر نشان کرد: ما المپیکی ها در این مدت دوری، حضور در بهترین رقابت ها را از دست دادیم و همه چیز ما از بین رفت و اگر آن ها به فکر منافع کشور بودند، نمی گذاشتند یک سال از عمر ورزشی ما بگذرد و چنین اتفاقاتی بیفتد.

 

نصیرشلال که عضو تیم ملی حفاری است، در ادامه درباره هفته چهارم رقابت های لیگ برتر که این هفته در اهواز برگزار می شود، اظهارکرد: برای این مسابقات آماده ام ولی رفتنم روی تخته بستگی به نظر سرمربی تیم دارد اما احتمال دارد در بازی فینال که حساس تر است، شرکت کنم.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار