شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
شوشان: بسیجیان دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت هفته بسیج مستضعفین بیانیه‌ای منتشر کرده‌اند.
بسیجیان دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت هفته بسیج مستضعفین بیانیه‌ای منتشر کرده‌اند که متن آن چنین است: تاریخ شکوهند 35 ساله انقلاب اسلامی ایران مملو از فرازهایی است که ثمراتی چون صلابت، اقتدار و تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی داشته است، پنجم آذر 1358 سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، یکی از آن فرازهای ماندگار انقلاب است که با تدبیر حکیمانه و دوراندیشانه الهی ایشان، نهال آن غَرس شد، شجره طیبه‌ای که اصل آن ثابت و ریشه در عاشورای 61 (ه. ق) و پیام جهاد و شهادت حضرت حسین ابن علی(ع) دارد.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: بسیج این بازوان ولایت، که در طول حیات با برکت انقلاب همواره حضوری با صلابت و مخلصانه در برهه‌های دشوار داشته، بی‌هیچ ادعایی به دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب پرداخته و موجبات ترقی و پیشرفت ایران را فراهم کرده است.

بسیجیان دانشگاه شهید چمران اهواز در این بیانیه همچنین آورده‌اند: امروز پس از چهار دهه از غَرس این نهال خدایی، به برکت نفس قدسی امام راحل و هدایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری، جوانه های این شجره تنومند انقلاب در تمام عرصه‌ها به بار نشسته است.

در ادامه گفته شده است: دانشمندان و جامعه دانشگاهی با الهام از مکتب حیات بخش کربلا، عطر و شمیم تفکر بسیجی را در کشور گسترانده‌اند و توانسته‌اند با تأسی از امام حسین (ع) دشمن را ناامید، مأیوس و گریزان و دوستان را امیدوار کنند و مرزهای علم و دانش را با وجود تمام عداوت‌ها و ناملایمت‌های دیوصفتان پلید غربی، بدرند و در تکنولوژی‌های روز همچون علوم هسته‌ای، پزشکی و نانوتکنولوژی و ... به قدرتی بلامنازع تبدیل شوند.

در این بیانیه همچنین عنوان شده است: بر کسی پوشیده نیست که یکی از پایه‌های اقتدار درون‌زای ملت ایران، تفکر بسیجی نشأت گرفته از ارادت و اطاعت قلبی توده‌های ملت ایران به ولایت مطلقه فقیه بوده و است.

در توضیحاتی بیشتر تصریح شده است: این تفکر باعث شده است که اکنون استکبار جهانی مجبور به تعظیم و زانو زدن در برابر ملت ایران بشود و قطع یقین تا زمانی که این تفکر حاکم است عقب نشینی در مقابل استکبار و پذیریش پیش شرط‌های آنان چیزی مضحک و خنده‌داری است.

بسیجیان دانشگاه شهید چمران اهواز در این بیانیه آورده‌اند: مدل بسیج، این ارتش بیست میلیونی که توسط امام راحل پایه ریزی شد با تدبیر امام خامنه‌ای امروز توانسته است خواب همه زورگویان عالم را به هم زند و توطئه‌های خارجی و داخلی آنان را نقش بر آب کند.

همچنین بیان شده است: اکنون اگر رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی زمین گیرشده است، به خاطر صدور رایحه تفکر بسیجی به گستره عالم است، اگر امروز مقاومت مردم سوریه، فلسطین، عراق و لبنان، شیطان بزرگ را در باتلاق فرو برده و این در کشورها به گورستانی برای نظامیان غربی و عبری و عربی مبدل شده است، فقط و فقط به خاطر سیطره تفکر ناب بسیج در روح و روان مردم آزادی خواه جهان است.

این بیانیه تصریح شده است: اگر امروز زرسالاران دیوصفت بین‌المللی، ذلیلانه دست به ترور دانشمندان بسیجی می‌زنند، اگر با توطئه‌های پیچیده چندین و چند ساله و با فریب برخی ساده لوحان، فتنه 88 را راه می‌اندازند و علیه مردم کودتا می‌کنند، همه و همه مؤید ترس این مفلوکان، از تفکر بسیجی است که خانه برانداز دشمنان است.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: ما جامعه بسیجی دانشگاه شهید چمران اهواز، ضمن تبریک هفته بسیج مستضعفین به محضر امام زمان (عج) و رهبری عظیم الشان انقلاب و همه آزادی خواهان و پابرهنگان عالم، با تأسی از ندای ملکوتی "اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ" بیعت مجدد خود را با آرمان‌های خمینی کبیر(ره) و فرزند خلفش امام خامنه‌ای اعلام می‌داریم و بر پایداری و استقامت در راه آرمان‌ها و حصن مرصوص ولایت تأکیدی دوباره می‌کنیم.

بسیجیان دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان اظهار کرده‌اند: از مسئولان کشور که بلاشک همه فرزندان انقلاب هستند، می‌خواهیم در این برهه حساس که به تعبیر مقام معظم رهبری پیچ تاریخی است، با حفظ وحدت و همدلی، همه با هم همانطور که در 24 خرداد حماسه سیاسی را خلق کردیم، با استحکام ساخت درونی نظام و تکیه بر توانایی‌های داخل، حماسه اقتصادی را نیز خلق کنیم و بر این جنگ نابرابر اقتصادی که در قالب تحریم‌هاست فائق آئیم و با تبعیت محض از فرامین ناخدای انقلاب و نصب العین قرار دادن منویات ایشان، این ودیعه الهی را به صاحب اصلی آن، امام زمان(عج) تحویل دهیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
0
comment از شما بعیده یک نظر معمولی را سانسور میکنید ما خودمان رعایت میکنیم شما که ادعاتون میشه چرا جانبداری میکنی شوشان-سه متر بیانیه را میاری یک کامنت چند کلمه ای را نمیاری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار