شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۷۶۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
شوشان: شنیده شده است دکتر جاسم جادری که روز گذشته با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان استاندار هرمزگان معرفی شده است در اولین روز کاری خود با رییس و معاونین ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان هرمزگان دیدار داشته است.
به گزارش شوشان ، در این نشست دکتر جاسم جادری یکی از اولویت های کاری خود را تعامل سازنده با اعضای ستاد دکتر روحانی در هرمزگان اعلام کرده است. در این دیدار استاندار هرمزگان وعده داد که از برخی از اعضای این ستاد که از نظر سوابق و تحصیلات شایستگی داشته باشد در پست های مدیریتی استان استفاده نماید.
این اقدام استاندار خوزستانی استان هرمزگان در حالی مورد اقبال اعضای ستاد روحانی در این استان قرار گرفته است که بر اساس شنیده های شوشان تعداد بسیاری از اعضای ستاد دکتر روحانی در استان خوزستان نسبت به نحوه انتصابات و عدم تعامل مقتدایی استاندار خوزستان با اعضای این ستاد انتقاد کرده اند.
خبر دیگر از هرمزگان اینکه شنیده شده است دکتر مرتضی حقیری زاده یکی از مدیران خوشنام دولت اصلاحات که سال ها مسئولیت معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز را بر عهده داشته است به زودی به عنوان مشاور عالی استاندار هرمزگان منصوب خواهد شد. گفتنی است دکتر حقیری زاده اصالتا اهل رودان از شهرهای استان هرمزگان است که شناخت خوبی از مجموعه نیروهای استان هرمزگان داشته است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۸
comment
comment
اسماعیل الهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
comment
0
6
comment انشاالله که جادری موفق باشد اینکه از همان روز اول بنا را بر تعامل سازنده و مثبت با نخبگان استان هرمزگان گذاشته بسیار حرکت خوب است امیدوارم که دکتر مقتدایی هم علیرغم همه خوبی ها و توانمندی های که دارد به تعامل با نخبگان و اعضای ستادهای دکتر روحانی بیشتر بپردازد موضوعی که متاسفانه تاکنون اینگونه نبوده است ، ضمنا باید به انتخاب هوشمندانه دکتر حقیری زاده تبریک گفت حقیری زاده از مدیران خوب و دلسوز است و قطعا با شناختی که از مردم هرمزگان دارد می تواند منشا خیرات باشد خصوصا در بخش بهداشت و درمان که ظاهرا در هرمزگان خیلی کار نشده در این بخش ...
comment
حسین پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
comment
0
5
comment موضوع مشاوران استانداری به نظرم موضوع مهمی است و باید مشاورانی را انتخاب کرد که کاردان باشند من حقیری زاده را نمی شناسم اما اگر اهل هرمزگان است و احتمالا جادری او را از خوزستان می شناخته انتخاب خوبی است چون باید نیروهای هرمزگانی را بشناسد ، تیتر را که دیدم اول متاسف شدم که از خوزستان برده هرمزگان ولی وقتی فهمیدم اهل هزمرگان است نظرم عوض شد باید از نیروهای بومی استفاده کند
comment
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
comment
0
8
comment احتمالا شوشان از امروز می خواد اخبار جادری و هرمزگان را پوشش دهد ! جادری رفت به هرمزگان خوشبحال هرمزگانی ها که استاندار می خواد باشون تعامل کنه ! بجای پرداختن به اخبار هرمزگان به فکر خودمان باشیم ! این جناب مقتدایی که هر کس قبل از استاندار شدنش مخالف او بود و بر علیه اش کار می کرد بعنوان مشاور استاندار و معاون استاندار حکم داده !!! معلوم نیست با این کار چه هدفی داشته ، راضی کردن مخالفان ؟!!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
5
comment دکتر جادری موفق باشید
comment
حامد روشن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
comment
0
1
comment انشاالله موفق باشی دکتر جادری
comment
محمود رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
comment
0
0
comment اميدوارم كه استاندار محترم خوزستان هم از نيروهاي متخصص وبا سوادي كه در عرصه انتخابات دكتر روحاني زحمات زيادي كشيده اند استفاده نمايد.
مطمئنم كه اقاي دكتر مقتدايي زحمات اين عزيزان را بدون پاسخ نخواهد گذاشت .انشاالله
comment
مجید
|
United States
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
comment
0
0
comment متاسفانه هرچه ضربه به این استنان واردمیشودازجبهه گیری های سیاسی وسفارشات خودی هاست؛فرداهم وقتی سئوال میشود میگویند دستمان بسته بود،من بابت این انتخابات در [...] ، [...] [...] ودرآینده [...] و..... ازهم اکنون تاسف خودم رااعلام میکنم،البته چوب مستقیم آن برسر مردم است..
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
comment
0
0
comment درسته كه حقيري روداني است ولي ازسال٥٢در رودان نبودهوحتي خيلي از شهر هاي استان را يك بار هم نديده وهيچ شنأختي ندارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار