شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
شوشان: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اتمام عملیات احداث و تعریض جاده ورودی این شهر بعنوان یکی از پروژه های عمرانی و عام المنفعه این شرکت خبرداد .
به شوشان ، مهندس ابراهیم پیرامون با اعلام این خبر افزود : عملیات راهسازی و نصب علایم ایمنی این مسیر خاتمه یافته و پروژه مذکور در از تاریخ سوم آبانماه در مرحله ی تحویل موقت قرار دارد.




وی اظهار داشت : این پروژه در مدت زمان 14ماه و با صرف هزینه ای بالغ بر 35 میلیارد ریال توسط امور مهندسی و ساختمان این شرکت اجرا شده است .
وی در خصوص مشخصات فنی مسیر احداثی گفت : این پروژه دارای 3327 متر طول و 10 متر عرض می باشد که برای اجرای آن 550000متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی ، 20000 متر مکعب لایه اساس و زیر اساس اجرا شده است .
مهندس پیرامون افزود : 40000 متر مربع آسفالت به ضخامت 13سانتی متر ، احداث 12 دستگاه پل به همراه خط کشی ، نصب گارد ریل و علایم راهنمایی و رانندگی ازدیگر مشخصات فنی این پروژه عمرانی و عام المنفعه می باشد .
این مقام مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد : با بهره برداری از این پروژه مسیر رفت وبرگشت ورودی شهر تا بعد از امامزاده بی بی بتول بصورت مجزا از یکدیگر بوده که این کار علاوه بر افزایش ایمنی مسافرت شهروندان موجب افزایش سرعت خودروها وکاهش زمان سفر نیز خواهد شد .
وی هدف از اجرای این پروژه را ایمن سازی مسافرت های برون شهری و جلوگیری از سوانح و تلفات جاده ای عنوان کرد و گفت : طبق بررسی ها و مطالعات کارشناسان علم ترافیک و ترابری ، مبادی ورودی و خروجی شهرها همیشه جزو نقاط حادثه خیز و پرسانحه قرار دارند .
وی تصریح کرد :  به همین منظور این شرکت که گسترش خدمات عمومی پس از انجام وظایف محوله تولید را در سرلوحه ی امورات خود قرار داده پروژه ی مذکور را اجرا و آنرا به عنوان خدمتی بی منت از سوی صنعت خدمتگزار نفت به عموم شهروندان تقدیم می نماید .



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار