شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۹۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷
شوشان: شهردار اهواز گفت: تعریض پل سوم کیانپارس به منظور رفاه حال شهروندان و باز شدن یکی از گره‌های ترافیکی شهر در مدت 9 ماه انجام می‌شود.
سیدخلف موسوی اظهار کرد: یکی از مشکلات دیرینه‌ای که از نیمه دوم دهه گذشته مردم اهواز با آن درگیر بودند ترافیک سنگین پل سوم است زیرا این پل یکی از نقاط پرترافیک شهر است که صبح و ظهر در آغاز و پایان وقت اداری پیک ترافیک را در این منطقه مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان و سهولت شهروندان تعریض پل سوم کیانپارس انجام می‌شود تا یکی از گره‌های ترافیکی موجود در شهر با اجرای این پروژه قطع می‌شود.

شهردار اهواز با بیان اینکه پیش‌بینی مدت زمان تعریض این پل 9 ماه است خاطر نشان کرد: طول پل سوم کیانپارس 600 متر است که با اجرای این پروژه در شمال و جنوب پل هرکدام یک باند 3/5 متری اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه سازه الحاقی پل، فلزی و با دال بتنی است اظهار کرد: اجرای این پروژه با ترافیک تداخل ندارد به این معنی که جریان عبور و مرور در زمان اجرا قطع نخواهد شد زیرا کل عملیات ساخت و تجهیز در کارگاه بیرون از پروژه است.

موسوی با اشاره به اینکه در مرحله فراخوان جذب پیمانکار جهت اجرای پروژه تعریض پل سوم قرار داریم عنوان کرد: فرایند قانونی انتخاب پیمانکار به مدت یک ماه است و بعد از آن عملیات اجرایی با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد ریال انجام می‌شود.

وی از احداث زیرگذر شریعتی در بلوار جمهوری خبر داد و گفت: این زیرگذر در تقاطع خیابان شریعتی، عبوری از پل پنجم به منظور تکمیل رینگ ترددی شرق به غرب است.

شهردار اهواز عنوان کرد: احداث این زیرگذر با اعتباری بالغ بر 61 میلیارد ریال تا آخر شهریور ماه سال آینده به پایان می‌رسد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
comment
1
0
comment عجب!
comment
کنجکاو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
comment
0
2
comment خوب حالا یکی نیست بگه به جای پل غدیر با اون همه هزینه که هیچ کمکی به مشکل ترافیک اهواز نمیکنه نمیشد اول به داد پل سوم می رسیدید؟
comment
مصطفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
comment
0
1
comment عجیبه. تعریض پل سوم تا 9 ماه آینده یعنی شهریور ماه سال آینده... زیر گذر خیابان شریعتی هم که از خیلی وقت پیش کلنگ زنی شده باز هم شهریور ماه سال آینده افتتاح می شه.یعنی چی؟؟؟ یعنی ساخت زیر گذر از تعریض پل بیشتر زمان می بره؟ .....حالا واقعا 9 ماه دیگه اینا جفشون قابل دسترس مردم اند؟ الله اعلم...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار