شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷

طی حکمی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، عبدالرحیم طیبی رئیس اداره میراث فرهنگی رامهرمز شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: شهرستان رامهرمز از نظر اهمیت در تمدن خوزستان بسیار جایگاه رفیعی دارد و به این دلیل برای انتخاب رئیس اداره میراث فرهنگی این شهرستان زمان زیادی صرف شده است.

افشین حیدری با اشاره به اینکه شهرستان رامهرمز آثار تاریخی زیادی دارد، گفت: اهمیت حفاظت از آثار تاریخی در این شهرستان بسیار زیاد است و به دلیل گستردگی این آثار تاریخی باید کوشید تا حفاظت از این آثار روز به روز بهبود یابد.

وی خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رامهرمز حفاظت از آثار، رونق گردشگری و توجه به بخش صنایع دستی در این شهرستان بهتر شود و شاهد تحول در این بخش‌های سه‌گانه باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: توجه به شهرهایی که اداره میراث فرهنگی ندارند می‌تواند باعث بهبود شرایط آثار تاریخی شود و به این دلیل باید کوشید تا ادارات تازه تاسیس میراث فرهنگی شهرستان‌ها قدرت‌مند شوند و در این باره از همه توان خود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: تاسیس ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرهای استان خوزستان می‌تواند روند تخصیص اعتبار را به این شهرستان‌ها تسریع بخشد و به این دلیل می‌کوشیم تا در اسرع وقت سایر شهرهای خوزستان نیز دارای اداره میراث فرهنگی شوند.

وی گفت: رئیس تعیین شده برای اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رامهرمز دارای کارشناسی ارشد تاریخ است و به این دلیل برای فعالیت در این سمت انتخاب شده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار