شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۷

شهردار ماهشهر گفت: بودجه امسال شهرداري 34 ميليارد تومان است كه از اين ميزان 60 درصد در بخش عمراني و 40 درصد در بخش جاري هزينه مي‌شود.

غلامحسين كمايي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: تكميل بازسازي و زيباسازي "خور موسي" از مهمترين پروژه‌ها و الويت‌هاي كاري شهرداري در سال 91 است و اين پروژه تاكنون 60 درصد پيشرفت داشته است.

وي افزود: ‌بازسازي خور موسي از پروژه‌هاي مصوب هيات دولت در سال 86 است كه شامل لايروبي، بسترسازي، بدنه‌سازي، حاشيه‌سازي و احداث سد تنظيمي در انتهاي آن است. اين پروژه در فضايي به طول 10 كيلومتر اجرايي مي‌شود و فاز نخست آن در سال گذشته به طور كامل انجام شد؛ امسال نيز فاز دوم طرح با اعتبار دو ميليارد تومان اجرايي مي‌شود.

كمايي تصريح كرد: پروژه بازسازي خور موسي در ارتقاء سطح بهداشت شهر بسيار تاثيرگذار خواهد بود، زيرا اين محل پيش از اين به محل جمع‌آوري فاضلاب شهر تبديل شده و بسيار متعفن بود. با اجراي اين پروژه بدترين نقطه شهر از نظر بهداشت و منظر شهري به بهترين مكان براي تفريح و ايجاد فضاي سبز تبديل مي‌شود.

شهردار ماهشهر خاطرنشان كرد: تكميل پروژه روگذر تقاطع فرودگاه و احداث پل روگذر ميدان دانشگاه از ديگر برنامه‌هاي شهرداري در سال 91 است. پروژه پل روگذر فرودگاه تاكنون حدود 67 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

وي ادامه داد: در سال گذشته پروژه‌هاي تعريض معابر با هدف سهولت عبور و مرور در شهر با اعتبار 50 ميليارد و 500 ميليون ريال اجرايي شد و امسال نيز پروژه تعريض خيابان "ابوالفضل" در حال انجام است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار