شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان از تشکیل کمیته گردشگری این استان خبر داد.

افشین حیدری در گفت‌وگو با فارس در اهواز اظهار کرد: بخش گردشگری بهترین و ساده‌ترین روش برای تحول در بخش اقتصاد خوزستان است و باید کوشید تا در این زمینه از همه توان اجرایی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان برای شکوفا کردن استعدادهای موجود استفاده کنیم و استفاده از سرمایه‌گذاران در این زمینه در اولویت نخست قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه باید از بخش خصوصی استفاده کرد، گفت: در ماه‌های گذشته سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری خوزستان بیش از 15 برابر گذشته رشد داشته است و باید برای ادامه پیدا کردن این مسئله در میراث فرهنگی خوزستان از برنامه‌های تجربه شده و کارشناسی استفاده کرد.

وی افزود: در بخش سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی خوزستان از همه فعالان عرصه اقتصاد بهره برده و از توانمندی میراث فرهنگی نیز برای اعطای تسهیلات به بخش خصوصی استفاده می‌کنیم تا بتوانیم بازوی توانمندی برای سرمایه‌گذاران فعال در این استان باشیم.

حیدری تاکید کرد: خوزستان در بخش گردشگری به کمیته‌ای پیگیر و توانمند و متشکل از کارشناسان و متخصصان در این زمینه نیاز دارد که قطعا در این بخش از انجمن‌های مردم‌نهاد استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: برای رشد تصاعدی فعالیت سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری برنامه‌ریزی زیادی در حال تدوین است و تلاش می‌کنیم تا خوزستان را در این بخش به جایگاه واقعی خود نزدیک کنیم.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار