شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان گفت: کشاورزان و متقاضیان ماشین آلات کشاورزی در استان برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک کشاورزی معرفی می شوند.
به گزارش شوشان ، کیخسرو چنگلوایی در این ارتباط توضیح داد: با توجه به نیاز استان خوزستان به ادوات و دنباله بندها و ماشین آلات کشاورزی و پیگیری ها و هماهنگی های سازمان جهادکشاورزی خوزستان با مدیریت شعب بانک کشاورزی مقرر شد کشاورزان برای دریافت تسهیلات بانکی برای خرید ماشین آلات کشاورزی به طور مستقیم به مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان ها مراجعه نمایند تا پس از پر کردن فرم درخواست به بانک های کشاورزی در شهرستان ها برای دریافت تسهیلات معرفی شوند.

وی افزود: تاکنون حدود یک هزار و 300 دستگاه انواع تراکتور و 85 دستگاه کمباین برای شهرستان های مختلف استان در نظر گرفته شده است که جمعاً یک هزار و 385 نفر متقاضی به بانک های کشاورزی برای تکمیل پرونده پرداخت تسهیلات معرفی شده اند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار داشت:به همین منظور هفت هزار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در کل کشور در نظر گرفته شده است که سهم استان خوزستان بیش از 457 میلیارد ریال می باشد که در صورت وجود متقاضی از این میزان هم می تواند فراتر کند.

چنگلوایی زمان تحویل این دستگاهها را حداکثر شش ماه اعلام کرد و افزود: این تسهیلات با بهره 15 درصد و بازپرداخت اقساط برای تراکتورهای سبک پنج ساله و برای تراکتورهای نیمه سنگین و کمباین هفت ساله است.

وی ابراز امیدواری کرد کشاورزان از این فرصت بدست آمده برای دریافت تسهیلات بهره ببرند.

استان خوزستان با 2/1 میلیون هکتار اراضی زیرکشت ، سالانه 2/13میلیون تن انواع محصولات کشاورزی و باغی به ارزش 60هزار میلیارد ریال تولید می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار