شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
سوال من از این وزیر این است که چه اتفاقی باید در خوزستان بیفتد تا وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی جلسه اضطراری را برای بررسی و پیگیری این معضل در خوزستان تشکیل دهد.
شوشان: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست برای بررسی معضل باران اسیدی در استان خوزستان جلسه اضطراری تشکیل دهد.
سید شریف حسینی در جلسه علنی چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت، گفت: حدود یک ماه است که مردم اهواز و خوزستان به علت بروز معضل باران اسیدی آسیب و آزارهای بسیاری دیده اند که این موضوع تبعات بسیاری را برای سلامت مردم به دنبال دارد.

وی با اشاره به مراجعه حدود 50 هزار نفر از مردم خوزستان به درمانگاه ها و بیمارستان ها در یک ماه اخیر اظهار داشت: متاسفانه با وجود بروز این مشکل و فاجعه وزیر بهداشت هیچ اقدامی برای کاهش مشکلات این موضوع انجام نداده اند.

وی ادامه داد: سوال من از این وزیر این است که چه اتفاقی باید در خوزستان بیفتد تا وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی جلسه اضطراری را برای بررسی و پیگیری این معضل در خوزستان تشکیل دهد.

وی گفت: باران اسیدی یکی از مهمترین معضلات استان خوزستان است و این موضوع تنها مختص به استان خوزستان نیست.

این نماینده مجلس اظهار داشت: قطعا تمام محصولات کشاورزی و تولید شده در این استان و استان های دیگر که شاهد بروز باران اسیدی بوده اند تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار