اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶
توسط هیات نظارت بر مطبوعات صورت گرفت
این برای اولین بار است که یک پایگاه اطلاع رسانی در خوزستان و جنوب کشور مجوز رسمی فعالیت از سوی وزارت ارشاد دریافت می کند.
پایگاه خبری شوشان پس از نزدیک به 10 سال فعالیت رسانه ای به عنوان اولین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در خوزستان و جنوب کشور از سوی هیات نظارت بر مطبوعات مجوز رسمی فعالیت دریافت کرد. این برای اولین بار است که یک پایگاه اطلاع رسانی در خوزستان و جنوب کشور مجوز رسمی فعالیت از سوی وزارت ارشاد دریافت می کند.
به گزارش شوشان ، در جلسه مورخ 92/9/11 هیأت نظارت بر مطبوعات، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که طی آن 57 نشریه و پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی مجوز انتشار دریافت کردند.
به گزارش دبیرخانه هیأت نظارت برمطبوعات در این جلسه همچنین با فعالیت پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی شوشان به صاحب امتیازی امید حلالی موافقت شد.
گفتنی است پایگاه خبری شوشان از سال 83 با همت جمعی از اهالی مطبوعات و بنا به اقتضائات روز آغاز به کار کرد. این پایگاه خبری در 10 سال گذشته به عنوان نخستین پایگاه غیر دولتی جنوب و جنوب غرب کشور تاکنون نقش بسیار مهمی در حوزه اطلاع رسانی این منطقه ایفا کرده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار