شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
شوشان/ روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود آورد: بعد از شروع به کار شورای چهارم شهر اهواز، هم ما به نوبه خود در این ستون وهم توسط مدیران و مسئولان و حتی برخی مراجع استان، همواره به اعضای شورا هشدار داده شد که از آنچه در شوراهای گذشته رخ داد و منجر به آسیب دیدن شورا شد، پرهیز کنند. در این میان بیش از هر موضوع، نسبت به سهم خواهی از سوی اعضا تذکر داده شد، اما اینطور که از ظواهر امر پیداست، این توصیه ها از سوی برخی از اعضا جدی گرفته نشده و همچنان به این رویه ادامه می دهند.
از جمله شنیده شده یکی از اعضا به شدت تلاش می کند تا مدیر یک منطقه شهرداری را که بیشترین ساخت و سازها در آنجا صورت می گیرد تغییر دهد در حالی که این مدیر منطقه از مخلص ترین و سالم ترین نیروهای شهرداری است، منتهی بنده خدا حامی در شورا ندارد. قضیه آنجا زشت تر می شود که آن عضو شورا اصرار دارد فرد مورد نظر خود را جایگزین شهردار منطقه کند، ضمن اینکه وی تهدید کرده اگر با این اقدام موافقت نشود، به گروه 2+5 خواهد پیوست!
همچنین شنیده شده یکی دیگر از اعضا مایل است و پافشاری می کند تا نیروی مورد نظرش به یکی از معاونت های شهرداری منصوب شود. عضو دیگر هم اصرار داد که همسرش شهردار یکی از مناطق بشود. این افراد مدعی هستند شرط آنها برای رای دادن به شهردار، اجرای منویات آنها بوده است.
آن دسته از اعضای شورا هم که به شهردار رای نداده بودند بعد از انتخابش به وی گفتند که ما قبولت داریم و کمکت هم می کنیم به شرطی که زیر بار باج دهی نروی و اگر تن به سهم خواهي بعضی افراد دادی مقابلت قرار می گیریم.
با توجه به اینکه مایلیم شورای شهر نه تنها سقوط نکند، بلکه از شوراهای برتر کشور بشود، این موارد به عنوان اندکی از آنچه که از فضای شورا مطرح شده، عنوان شد تا اعضا به سوگند خود پای بند و منافع شهر و دفاع از رای دهندگان را به مسایل شخصی ترجیح دهند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
comment
0
0
comment شوشان خيلي زودتر از نور خوزستان هشدار داده بود يكي از اعضا شورا تلاش ميكند فردي بنام"ش" را جايكزين مهندس حلاج دزفولي شهردار موفق ولي بدون بشتوانه منطقه دو كند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
comment
0
0
comment بخدا شورا اگر جرات داشت تو دهن یه عده آدم بیکار میزد که جوسازی نکننشهردار باید تامل کندوگرنه بسلامت...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار