اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷

شوشان: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: روستاهای شهرستان شوشتر از بی‌آبی رنج می‌برند و به این دلیل می‌کوشیم تا مشکل تامین آب این روستا برطرف شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: شهرستان شوشتر از نظر تعدد روستاها در استان خوزستان در جایگاه دوم قرار دارد و خدمات‌رسانی به روستاها در این شهرستان بسیار حداقلی است و به این دلیل باید برای ارتقای سطح خدمات ارائه شده در این شهرستان گامی بلند برداشت.

وی افزود: در هفته‌های گذشته برای استان خوزستان اعتباری بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شد و این اعتبار برای همه شهرهای استان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور رفع مشکلات تامین آب شرب روستاهای شهرستان شوشتر اعتبار 30 میلیارد ریالی به این بخش اختصاص یافته که در روزهای آینده عملیات اجرایی در این بخش آغاز می‌شود.

سادات ابراهیمی تاکید کرد: توجه ویژه به روستاهای محروم و مناطق کمتر برخوردار از امکانات اولیه می‌تواند در ایجاد امید در مردم جامعه و مناطق محروم تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به لزوم توجه به مناطق محروم خاطرنشان کرد: توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در خوزستان باید در صدر برنامه‌ها قرار گیرد زیرا برخی از مناطق وجود دارند که حتی از آب شرب سالم برخوردار نیستند و باید در این زمینه فکری اساسی کرد.

سادات ابراهیمی افزود: رفع معضلات مناطق محروم و توجه در تامین امکانات اولیه زندگی می‌تواند باعث ارتقای سطح کیفیت زندگی مردم در این شهرستان شود و در این باره باید همه تلاش کنند تا برنامه‌های درنظر گرفته شده اجرایی شود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار