شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
شوشان: با برگزاری انتخابات هیات کشتی خوزستان رئیس جدید هیات کشتی استان تا پایان آذر مشخص می شود.

به گزارش مهر، با توجه به برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی کشور در نیمه نخست دی و با نظر وزارت ورزش و جوانان کشور، انتخابات هشت هیات کشتی استانهای مختلف کشور که هم اکنون به صورت سرپرستی اداره می شوند، باید تا پیش ازانتخابات فدراسیون کشتی کشور برگزار شود.

هیات کشتی استان خوزستان یکی از هیاتهایی است که پیش از یکسال است با سرپرستی اداره می شود و علیرضا مرادحاجتی پس از کناره گیری عبدالرسول ممتازان، سرپرستی این هیات را برعهده دارد.

ثبت نام نامزدهای انتخابات هیات کشتی استان از نهم آذر آغاز شده است و مهلت ثبت نام هجدهم همین ماه به پایان می رسد. این تحولات در هیات کشتی خوزستان در حالی صورت می گیرد که علیرضا مراد حاجتی تصمیمی برای حضور در انتخابات این هیات ندارد.

سرپرست هیات کشتی استان خوزستان با بیان اینکه تا زمان برگزاری انتخابات این هیات به فعالیت خود ادامه می دهم، گفت: برنامه ای برای شرکت در انتخابات ندارم.

علیرضا مراد حاجتی با اشاره به اینکه هیات کشتی استان به یک مدیر تمام وقت نیاز دارد، اظهار کرد: به علت مشکلات شخصی و وظایف دیگری که بر عهده دارم نمی توانم به کار خود در کشتی ادامه دهم.

همچنین پس از قطعی شدن حضور پیدا نکردن علیرضا مراد حاجتی در انتخابات هیات، برخی از پیشکسوتان کشتی استان با مراجعه به عبدالرسول ممتازان خواستار بازگشت وی به این رشته ورزشی شدند که با جواب منفی رییس سابق کشتی خوزستان روبرو شدند.

به هرحال امیدواریم کشتی استان که یکی از قطبهای اصلی این رشته ورزشی در کشور است، با مشخص شدن رییس جدیدش از این بلاتکلیفی خارج شود


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار