شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
شوشان: نمایشگاه فرش، انواع لوستر و چراغ های تزئینی،آباژور و آینه شعمدان با حضور واحدهای تولیدی استانهای کشور در محل نمایشگاههای دایمی اهواز گشایش یافت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی خوزستان افزود: در این نمایشگاه محصولات واحدهای تولیدی و کارخانه های استانهای تهران، خوزستان ،آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، گیلان اصفهان و فارس در 60 غرفه به نمایش گذاشته شده است.

رحیم جلیلی افزود: محصولات نمایشگاه فرش، انواع لوستر و چراغ های تزئینی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع دایر و تا 17 آذرماه جاری برای دید عموم برپا خواهد بود.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی را آشنایی با محصولات جدید،حمایت از مصرف کننده و تولید کننده و عرضه مستقیم کالا به مصرف کنندگان عنوان کرد و گفت: علاقمندان می توانند از این نمایشگاه از ساعت 16 لغایت 22 دیدن کنند.

جلیلی از گشایش همزمان نمایشگاه بانکداری الکترونیک و صنعت بیمه وبورس استان خوزستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در زمینی به مساحت یکهزار و 500 متر مربع با هدف ارایه توانمندیه ها و دستاوردهای بازار سرمایه ،پول ، بیمه و بورس با توجه به پتانسیل های موجود خوزستان دایر شده است.

وی افزود: شرکت های بیمه و بانک های شرکت کننده در این نمایشگاه خدمات نوین خود را به صورت عکس و پوستر،تجهیزات و برشور به نمایش گذاشته اند ضمن اینکه هر شب کلاس های آموزشی در زمینه آشنایی با نظام بانکداری،بیمه و بورس برای 150 تا 300 نفراز بازدیدکنندگان برگزار می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار