شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴
دبیر کمیته علمی هفته پژوهش و فناوری در خوزستان گفت: مراکز تحقیقاتی برتر خوزستان در هفته پژوهش تجلیل می شوند.

رحیم حاجی حاجیکلایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفته پژوهش خوزستان، تجلیل از پژوهشگران برتر دستگاه های اجرایی، صنایع، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها را از جمله برنامه های هفته پژوهش در خوزستان اعلام کرد و گفت: کمیته علمی در دو بخش دانشگاه شهید چمران و استان خوزستان کار بررسی مدارک و مستندات پژوهشگران را انجام داد.

وی تصریح کرد: کمیته علمی متشکل از نمایندگانی از دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، صنایع و دستگاه های اجرایی استان براساس دستورالعمل و نظامنامه ستاد کشوری، در محورهای تعیین شده پژوهشگران برتر را انتخاب می کند.

حاجیکلایی ادامه داد: فردا (پنجشنبه 21 آذرماه) آخرین جلسه کمیته علمی استانی برای جمع بندی نهایی تشکیل می شود و پژوهشگران برتر در شاخص های مختلف انتخاب و برای تجلیل و قدردانی در مراسم اختتامیه هفته پژوهش به استانداری معرفی می شوند.

دبیر کمیته علمی هفته پژوهش و فناوری گفت: علاوه بر مدیران پژوهشی و پژوهشگران برتر دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، دستگاه های اجرایی و صنایع، امسال نیز همچون سال گذشته پژوهشگران برتر از میان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، حوزه علمیه، بسیج، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، شرکت های دانش بنیان و بنیاد ملی نخبگان معرفی و تقدیر می شوند.

حاجیکلایی خاطرنشان کرد: امسال در 15 محور مشخص، حدود 63 نفر به عنوان پژوهشگر برتر استانی و 31 نفر پژوهشگر برگزیده دانشگاه شهید چمران در هفته پژوهش معرفی و تجلیل می شوند.

به گفته وی، اخیرا خانم دکتر نجمه حمید به عنوان پژوهشگر برگزیده کشوری در حوزه علوم انسانی و آقای دکتر محمود شفاعی بجستان به عنوان پژوهشگر برگزیده کشوری در حوزه کشاورزی معرفی شده اند که در هفته پژوهش در مراسمی که در تهران برگزار می شود مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

به گزارش مهر، هفته پژوهش و فناوری را از 23 تا 27 آذرماه و با شعار «پژوهش و فناوری کلید توسعه پایدار» در خوزستان برگزار می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار