شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۸۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱
شوشان/ روزنامه نور خوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، در واکنش به استعفای نمایندگان مجلس در ارتباط با بودجه سال 93 ضمن عجیب خواندن آن گفته است: اینطور نیست که هر نماینده برای حوزه انتخابیه خود، کیسه ای بیاورد و پر کند!
محمد باقر نوبخت از این بابت استعفای نمایندگان را عجیب دانسته که معتقد است خود نمایندگان در جریان امور قرار دارند و اگر نظر خاصی دارند، می توانند اعمال کنند.
وی از اختصاص بخشی از منابع عمرانی بودجه 93 به دو طرح خوزستان خبر داد و خطاب به نمایندگان این استان در مجلس گفته است: دولت 2 طرح بزرگ آبرسانی و طرح حاصلخیزي مزارع را از سهم 35 هزار میلیارد تومان اجرا خواهد کرد که سهم قابل توجهی است. به گفته وی، خارجی ها برای اجرای چنین پروژه هایی در کشور بازدید به عمل آورده اند و تامین پیش پرداخت منابع مالی آنها انجام شده ا ست.
و اما در حالی که نمایندگان استان خوزستان به کاهش اعتبارات استانی در بودجه 93 واکنش نشان داده اند، استاندار فارس از رشد 27 درصدي بودجه سال 93 این استان خبر داده است. به گفته وی یک هزار و 278 میلیارد تومان برای استان فارس در لایحه بودجه سال 93 پیش بینی درآمد شده است که این میزان در مقایسه با بودجه سال جاری، 27 درصد رشد را نشان می دهد. البته وی از کاهش هایی هم که در برخی بخش ها در بودجه برای استان فارس اعمال شده خبر داده است. ضمنا 165 میلیارد تومان اعتبارات استان فارس، از اعتبارات پیش بینی شده برای این استان از محل 2 درصد نفت و گاز است.
ضمنا از نمایندگان انتظار داریم سهم اعتبارات استان در بودجه از محل دو درصد نفت را مشخص کنند تا معلوم شود فرق مردم خوزستان که با مشکلات زیست محیطی ناشی از مسایل نفتی و غیره درگیر هستند و دیگر استان ها که فقط از درآمد نفت سهم می برند، چیست؟
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
همشهرى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
comment
1
0
comment خودكرده را تدبير نيست ازما است كه بر ماست
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
comment
0
2
comment آقای نوبخت خیلی عجیب نیست واقعا تعجب میکنیم که اسعفای نمایندگان خوزستان اینقدر شما رو شگفت زده کرده است!!! عجیب این است بودجه ی کلانی برای طرح بهشت آباد برنامه ریزی کردید و راسخ هستید که کارون عزیزمان را از بین ببرید ،عجیب این است که با وجود اینکه کارشناسان و مردم فریاد میزنند طرح بهشت آباد عاقلانه نیست ولی شما پافشاری میکنید با وجود اینکه حیات خوزستان نابودمیشود و کارون و استان ما رو فدای استانهای دیگر میکنید، ما نمیخواهیم همیشه نقش فدایی رو بازی کنیم . حرکت نماینده های ما صحیح و عاقلانه است . اینقدر خودتان رو به تعجب نزنید، ما از شما تعجب میکنیم نه از نماینده هایمان.
comment
زهره رجبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
comment
0
0
comment آقای نوبخت شما حق دارید تعجب کنید چون همیشه مردم خوزستان منافع خود واستانشان رافدای دیگران کرده اند ودم نزده اند ، همیشه در غم واندوه وبیماری بوده اند ونظاره گر شادی دیگران بوده اند و هیچ نگفته اند،...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار