شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
شوشان: كودكان خوزستاني در مسابقات بين المللي حساب ذهني چرتكه اي ucmas  درخشیدند.  به گزارش روابط عمومي آموزشگاه حساب ذهني نمايندگي خوزستان ، ارشاد شمسايي مدير آموزشگاه اظهار كرد: در اين مسابقات 54 كشور حضور داشتند و قريب به 6 هزار نفر رقابت كردند. 



به گفته وي اين مسابقات آذرماه هر سال در محل دانشگاه آزاد شهر كوالالامپور برگزار مي گردد كه تيم ايران از استان خوزستان موفق به كسب رتبه هاي اول تا سوم گرديد.
وي افزود:  اين نفرات عبارتند از:
شروق الهايي سحر مقام اول  
مريم برات پور مقام دوم
سينا پهلوان مقام دوم  
آيدا قرباني مقام دوم
اقبال راچپوت مقام دوم
كيميا فدايي مقام سوم
مهيار كياني مقام سوم 




مدير آموزشگاه حساب ذهني در ادامه گفت: در اين مسابقات از كشور ايران 85 نفر اعزام شدند كه 8 نفر از استان خوزستان بودند كه اين مايه افتخار براي استان مي باشد.
وي در ادامه در خصوص اين روش آموزشي گفت با استفاده از مطالعه، حل جدول و محاسبات رياضي مي توان ذهن را ورزش و توسعه داد و در تكنولوژي آموزشي ucmas از محاسبات رياضي جهت توسعه ذهن استفاده مي شود.  
ارشاد شمسايي گفت: اين روش در سال 1993 توسط پروفسور  Dino     Wong در كشور مالزي ابداع گرديد و در حال حاضر قريب به يك ميليون و پانصد هزار نفر در جهان از اين سيستم آموزشي استفاده مي كنند و كشور ايران چهل و نهمين كشوري است كه به اين سيستم پيوسته است.
وي خاطر نشان كرد: اين برنامه از متدهاي جديد محاسبات و در عين حال از ابزار قديمي كه نام آن چرتكه است استفاده مي كنند، در اين روش ابتدا كودكان مي آموزند چگونه از چرتكه استفاده كنند. يادگيري اعداد و ارقام و بازي با چرتكه و ارتباط انگشتان با مغز باعث افزايش قواي ذهن و هوشياري مي شود.
وي خاطر نشان كرد: اميدواريم با حمايت و همراهي مسئولين استان  در امر تعليم و تربيت و آموزش ما همچنان شاهد پيشرفت علمي اين استان باشيم.
وي در پايان يادآور شد: علاقمندان مي توانند براي ثبت نام فرزندان خود را در اين دوره ها  به آدرس اهواز - فلكه ساعت - خيابان خرم فرعي اول سمت چپ - چهار راه اول  پلاك 3 مراجعه و يا با شماره تلفن هاي 3331526 و يا 09362228861  تماس حاص نمايند.




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
اقبال راچپوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
comment
0
0
comment ممنون ازسایت خوبتون منم اخری از سمت چپم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار