شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
هفته هجدهم رقابت‌هاي ليگ برتر شب گذشته با برتري استقلال و صدرنشيني پرسپوليس به پايان رسيد.

به گزارش فارس، نگاهي مي‌اندازيم به نتايج، ترين‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته هجدهم رقابت‌هاي ليگ برتر:

سپاهان صفر - گسترش فولاد صفر

ساپيا يک - استقلال خوزستان يک

مس صفر - پرسپوليس 6

نفت تهران صفر - داماش صفر

ملوان صفر - راه‌آهن يک

فولاد 2 - صباي قم صفر

تراکتورسازي 2 - ذوب‌آهن 2

استقلال يک - فجرسپاسي صفر

**ترين‌هاي هفته هجدهم ليگ برتر:

در هفته هجدهم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌اي که برگزار شد 16 گل به ثمر رسيد تا در اين هفته شاهد ميانگين 2 گل در هر مسابقه باشيم.

در اين هفته ديدار پرسپوليس و مس با 6 گل پرگل‌‌ترين و دو ديداري که بدون گل به پايان رسيد، کم‌گل‌ترين ديدارهاي هفته بودند.

**بهترين تيم هفته: پرسپوليس

در هفته هجدهم رقابت‌ها اتفاقات جالبي رقم خورد که از جمله آنها مي‌توان به برتري راه‌آهن در خانه ملوان و توقف خانگي تراکتورسازي مقابل تيم بدون مربي ذوب‌آهن اشاره کرد.

همچنين گسترش فولاد هم در خانه سپاهان اين تيم را متوقف کرد تا شاگردان خطيبي نيز در جمع خوب‌هاي هفته قرار بگيرند، با اين حال عنوان بهترين تيم هفته به پرسپوليس تعلق مي‌گيرد که توانست در يک روز استثنايي در کرمان حريف قعرنشينش را 6 تايي کند.

**ناکام هفته: فقط پرويز مظلومي

در هفته‌اي که سپري شد سپاهان با يک تساوي بدون گل ديگر که سومين تساوي بدون گل پياپي اين تيم بود از کورس قهرماني تقريبا جا ماند و تراکتور هم با يک تساوي بد موقع نتوانست صدر جدول را همچنان حفظ کند، ضمن اينکه نفت هم در خانه متوقف شد تا بهترين فرصت براي رسيدن به صدر را از دست بدهد.

با همه اين تفاسير عنوان ناکام هفته را فقط به پرويز مظلومي مي‌دهيم که يک بار ديگر با حرکات حاشيه‌اي، مقدمات شکست تاريخي‌ تيمش را فراهم آورد.

**بازيکن هفته: بيک‌زاده

در هفته هجدهم امين منوچهري از راه‌آهن و بختيار رحماني از فولاد از خوب‌هاي تيمشان بودند، پرسپوليسي‌ها نيز با ارائه يک بازي هجومي در خانه مس به يک برتري پرگل رسيدند تا بازيکنان اين تيم، جملگي در بين خوب‌هاي هفته قرار بگيرند، اما اين عنوان را در هفته هجدهم به هاشم بيک زاده مي‌دهيم که با وجود هجمه‌ اخير رسانه‌اي، توانست با يک گل ارزشمند، استقلال را در کورس نگه دارد.

**مربي هفته: علي دايي

در هفته‌اي که گذشت راه‌‌آهن با تفکرات ابراهيم‌زاده به خوبي ترمز ملوان را در انزلي کشيد و گسترش هم با خطيبي در خانه سپاهان به تساوي ارزشمندي رسيد.

اما اين عنوان در هفته هجدهم به علي دايي تعلق مي‌گيرد که توانست همراه با پرسپوليس با شکست مس، چندين رکورد را هم جابجا کند.

**رده‌بندي گلزنان تا پايان هفته هفدهم: صدر بدون تغيير

8 گل: کريم انصاري‌فرد (تراکتورسازي) - رضا عنايتي(صباي قم)

7 گل: لوسيانو پريرا (فولاد) - سجاد شهباززاده (سايپا) - جلال رافخايي (ملوان)

6 گل: مهدي رجب‌زاده (ذوب‌آهن) ) - رضا نوروزي (نفت)

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار