شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۹

شوشان: شهردار آبادان در همایش شهرداران خوزستان خواستار افزایش حقوق ماهانه شهرداران شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری آبادان، محمودرضا شیرازی که در گردهمایی شهرداران و شوراهای شهرهای استان، به نمایندگی از شهرداران خوزستان سخن می گفت خواستار افزایش حقوق ماهانه شهرداران استان شد و گفت: چندین سال است که حقوق شهرداران تغیری نکرده است و با توجه به حجم بالای کار مدیریت، میزان حقوق مدیران شهرداری با معاونان تفاوت جزئی دارد.

شهردار آبادان افزود: شهرداران باید به همه مسئولان و شهروندان استان پاسخگو باشند و این استرس بالایی به آنان وارد کرده است که در این زمینه باید در حقوق شهرداران تجدید نظرکرد.

شیرازی همچنین خواستار پرداخت حق شهرداری ها در خصوص مالیات ارزش افزوده شد و گفت: مدیر کل امور مالیاتی طبق ماده 22 قانون مالیات های مستقیم باید جرائم تاخیر پرداخت سهم شهرداری ها در مالیات بر ارزش افزوده را بپردازد.

شهردار ابادان در بخش دیگری از سخنان خود خواستار پرداخت مطالبات شهرداری ها از دستگاه های دولتی شد و گفت: اگر دستگاه های دولتی مطالبات خود را به شهرداری ها بپردازند می توان گام بلندی در جهت رضایت مندی شهروندان از شهرداری ها و توسعه و عمران شهری برداشت.

وی تصریح کرد: 73 درصد مردم کشور در شهرها سکونت دارند و شرط رضایت مندی آنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت و حمایت از شهرداران است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار