رحیمی زمانی که مسرت زایدالوصف یکی از شهروندان بهبهانی را بدلیل شوق خانه دار شدن مشاهده کرد خطاب به او گفت: از چهره شما برکت می بارد. آن شهروند نیز در پاسخ گفت: اتفاقن نام کوچک من هم برکت است.

"> از چهره شما برکت می بارد!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۹

رحیمی زمانی که مسرت زایدالوصف یکی از شهروندان بهبهانی را بدلیل شوق خانه دار شدن مشاهده کرد خطاب به او گفت: از چهره شما برکت می بارد. آن شهروند نیز در پاسخ گفت: اتفاقن نام کوچک من هم برکت است.

 

شوشان :دیروز رحیمی معاون اول رییس جمهور به همراه نیکزاد وزیر راه و شهرسازی به خوزستان آمد و در افتتاحیه نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد اروند و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر اهواز شرکت کرد. خوش و بش معاون اول رییس جمهور با یکی از صاحبان مسکن مهر در بهبهان در این مراسم ، در نوع خود جالب توجه بود. رحیمی زمانی که مسرت زایدالوصف یکی از شهروندان بهبهانی را بدلیل شوق خانه دار شدن مشاهده کرد خطاب به او گفت: از چهره شما برکت می بارد! آن شهروند نیز در پاسخ گفت: اتفاقن نام کوچک من هم برکت است. این گفته شهروند بهبهانی لبخند را بر لبان حاضران منقوش کرد.

استاندار تام الاختیار

* معاون اول رئیس جمهور خطاب به استاندار خوزستان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های تولیدی، صادراتی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان گفت که بارها گفته شده استاندار خوزستان از سوی دولت تام الاختیار است و اگر تصمیمی بگیرد که در جهت توسعه روابط ایران وعراق باشد می تواند آن را اجرا کند.


بدون کسب اجازه

* رحیمی گفت: دولت نه تنها استاندار استان خوزستان بلکه تمام استان های مرزی را باید تام الاختیار کند که بتوانند بدون کسب اجازه از دولت ، اقداماتی در جهت توسعه روابط اقتصادی در عراق انجام دهند و به آنان امر شده که پیش بروید و نگران اخذ مجوز نباشید.


سیب سرخ

*رحیمی ایران و عراق را به  دو نصف سیب سرخ تشبیه کرد که با تدبیر و شیطنت دشمنان از هم جدا شدند و سالهاست که این دو نصف سیب جدا از هم دیگر و در کنار هم دیگر زیست نموده اند. در حال حاضر نیز معجزه ای در برگشت این دو نصف سیب سرخ رخ داده است که به همان طریق جدایی و به وسیله دشمنان به هم پیوند خورده اند. هر دو کشور دچار مشکلاتی هستند . ما در شدیدترین تحریم ها هستیم و عراق هم باید تلاش کند تا 50 سال عقب ماندگی خود را جبران کند . این مسئله باید هم در عراق و هم در ایران جا بیفتد که ایران و عراق دو برادری هستند که سالهاست از هم جدا شده اما اکنون دیگر اتحاد آنها ناگسستنی است.

محبت به خوزستان یعنی محبت به ایران

آیت الله جزایری استان را مستحق توجه دانست و گفت: خوزستان مراحل سخت را پشت سرگذاشته و نیاز به محبت و عواطف دارد تا این عقب ماندگی ها را جبران کند. آیت اله موسوی جزایری هرگونه محبت به خوزستان را محبت به ایران دانست و وجود ذخایر و منابعی که در استان است را مطلق به تمام ایران دانست .

حضور استاندار بصره

در این مراسم همچنین استاندار بصره و جمعی از تولید کنندگان و سرمایه گذاران کشور عراق نیز حضور داشتند.  خلف عبدالصمد خلف ضمن تشریح شرایط کنونی بصره از نیاز 250 هزار واحد مسکونی بصره خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با تعاملات انجام شده با استان خوزستان در آینده این نیاز برآورده خواهد شد .

وی استان خوزستان را پیش قدم در بازسازی بصره دانست و از مسئولین استانی خواست که همانند دیگر کشورهای خارجی،  استان خوزستان نیز سرمایه گذاری های لازم را در بصره انجام دهند.

واحدهای نیمه تمام مسكن مهر خوزستان

* استاندار خوزستان با اشاره به طرح مسكن مهر و نقش آن در تامین سرپناه اقشاركم درآمد گفت : زیرساخت های احداث 61 هزار واحد مسكن مهر در خوزستان فراهم است كه روند اجرایی طرح ها به سرعت به پیش می روند. حجازی تاكید كرد : تمامی واحدهای نیمه تمام مسكن مهر خوزستان باید تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسند و طرح جدید در این بخش دیگر پذیرفتنی نیست تا انجام آن به دولت بعد موكول شود.

* دانشگاه آزاد بهبهان با نصب پلاکاردی اعلام کرده بود که کلیه کلاس های صبح این دانشگاه بدلیل سفر معاون اول رییس جمهور تعطیل می باشد.

چشم نوازی مسکن مهر بهبهان

* بهره برداری از تمامی زیرساخت لازم در سایت مسکن مهر بهبهان از قبیل پارک های محله ای، وجود وسایل بازی کودکان در محوطه سایت،  فضای سبز مناسب و سایر تامین زیرساخت های لازم این سایت از زیبایی خاصی و چشم نوازی جلوه داده بود.

از چهره شما برکت می بارد!

* خوش و بش معاون اول رییس جمهور با یکی از صاحبان مسکن مهر در بهبهان نیز در نوع خود جالب توجه بود. رحیمی زمانی که مسرت زایدالوصف یکی از شهروندان بهبهانی را بدلیل شوق خانه دار شدن مشاهده کرد خطاب به او گفت: از چهره شما برکت می بارد! آن شهروند نیز در پاسخ گفت: اتفاقن نام کوچک من هم برکت است. این گفته شهروند بهبهانی لبخند را بر لبان حاضران منقوش کرد.

سال شکوفایی مسکن مهر

* دهقانی مدیرکل راه و شهرسازی نیز در این مراسم سال 91 را سال شکوفایی مسکن مهر در خوزستان نام نهاد و از افتتاح چند هزار مسکن مهر در خردادماه سال جاری خبر داد.

تقدیر از زحمات استاندار

* معاون اول رییس جمهور با تقدیر از زحمات و تلاش های استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت : استان خوزستان در سرعت در اجرای طرح مهر ماندگار استان اول در کشور است. وی ارزیابی کرد که پروژه مهر ماندگار در تاریخ جاودانه خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار