اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰
شوشان: همایش سی وچهارمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران امروز با پیام بیژن نامدار زنگنه وزیرنفت دراهواز آغازشد .

دربخشی از پیام وزیرنفت آمده است: آنچه که روشن است کارکنان سرافراز صنعت نفت کشور به عنوان پیشتازان افتخارآفرین عرصه صنعت و اقتصاد با وجود برخی مشکلات و بی مهری ها و عبور از شرایط سخت و دشوار فرایند تولید نفت را همچنان تداوم بخشیده ضمن تامین نیازهای ارزی کشور موتور توسعه این صنعت عظیم را پیوسته روشن و فعال نگه داشته اند.

در تاریخ پرفراز و نشیب صنعت نفت کشور تاسیس شرکت ملی حفاری ایران با درایت و تدبیر امام راحل (ره) نقطه عطفی به شمار می رود که فتح قله های خود اتکایی و شکوفایی صنعتی را سرعت بخشیده و زمینه های مطلوبی را برای نمود استعدادها و خلاقیت های کارکنان فراهم کرد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم بررهایی کشور از اقتصاد تک محصولی نفت تاکید کرد و گفت :باید مصیبت نفت را به موهبت نفت تبدیل کنیم .
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد گفت : باید برای نجات اقتصاد و رانت نفت ، مصیبت درآمدهای نفتی را به موهبت نفت و تزریق درآمد های نفتی به اقتصاد ملی تبدیل کنیم .

وی با اشاره به اینکه معدود کشورهایی همچون کشور نروژ توانسته است مصیبت نفت را به موهبت نفت تبدیل کند ، افزود: دولت این کشور هیچگونه اتکایی به درآمد های نفتی ندارد و تمام هزینه ها عمرانی و جاری اش را ازمحل مالیات تامین و درآمد های نفتی را تماما به بخش سرمایه گذاری مولد تزریق می کند.
وی افزود: ما باید به سمتی حرکت کنیم که درآمد های نفتی به اقتصاد ملی تزریق و وابستگی دولت ازدرآمد های نفتی را به صفر برسانیم .
دراین همایش جوادی معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین حجت الاسلام ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی حضور دارند.
همایش سی وچهارمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران از 10 مهندس فعال در عرصه حفاری تجلیل می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار