اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
شوشان: آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی و امام جمعه اهواز پنج شنبه درهمایش سالروز شرکت ملی حفاری ایران دراهواز گفت : این شرکت مولود انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا ، وی دراین همایش که درمجتمع فرهنگی رفاهی شرکت ملی حفاری دراهواز باحضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی ، معاون وزیرنفت و نمایندگان مردم خوزستان برگزارشد ، افزود: امام خمینی ( ره )با صدور فرمان تاسیس شرکت ملی حفاری ایران در اول دیماه 1358 کشور را به سمت خود کفایی و خود باوری رهنمود ساخت .

آیت الله موسوی جزایری افزود: شرکت ملی حفاری ایران در طول بیش از 3 دهه گام های بسیار ارزنده و تاثیرگذار در صنعت حفاری برداشته و هم اکنون به یک شرکت تمام قد و تمام عیار در صنعت نفت و گاز کشور تبدیل شده است .

وی با بیان اینکه اگر این شرکت به فرمان امام راحل تاسیس نمی شد شاهد حضور نیروهای خارجی زیادی درعرصه صنعت حفاری ، افزود: به میمنت و برکت تاسیس شرکت ملی حفاری ایران هم اکنون ما درمرحله ای از توانایی صنعت حفاری رسیده ایم که می توانیم تمام پرژه های حفاری را به صورت کلید در دست با اتکا به نیروهای توانمند داخلی انجام دهیم و این یک نعمت بزرگی است .

امام جمعه اهواز گفت : شرکت ملی حفاری ایران هم اکنون با بهر ه گیری از دانش روز و توان داخلی می تواند حرفی در رقابت های جهانی و حضور درپرژه های حفاری نفت گاز داشته باشد و امیدواریم این حضور هر روز گسترش و توسعه یابد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران درحال حاضر می تواند در اشتغال و توسعه صنعتی کشور نقش تعیین کننده داشته باشد ، گفت : با وجود اینکه ضعف هایی وجود دارد ولی می توانیم براین ضعف ها و مشکلات فایق آییم و این شرکت را درمسیر توسعه هرچه بیشتر قراردهیم .

نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان با تقدیر از حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی ، نمایندگان مجلس ، معاون وزیر نفت درمراسم سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران ابراز امیدواری کرد این شرکت با حمایت همه مسوولان به مسیر رشد و تعالی خود ادامه دهد.

وی به اجرای اصل 44 و واگذاری امور به بخش خصوصی نیز اشاره کرد و گفت : ما نباید از واگذاری کارها به بخش خصوصی و ورد این بخش به اقتصاد واهمه داشته باشیم .

آیت الله موسوی جزایری تاکید کرد که دولت و مجلس باید اقتصاد کشور را آسیب شناسی و موانع موجود را شناسایی و رفع کنند .تا مادامی که این موانع وجود دارد به اهداف کامل و قله رفیع توسعه نخواهیم رسید.

وی با ابراز خرسندی از روند روبه توسعه شرکت ملی حفاری درطول 34 سال اخیر بیان داشت : در ابتدای تاسیس شرکت ملی حفاری 7 دستگاه دکل حفاری داشتیم و لی هم اکنون این رقم به 70 دستگاه دکل حفاری رسیده است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار