اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
شوشان: همایش سی و چهارمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران روز پنجشنبه با پیام وزیر نفت در اهواز آغاز شد.
 
به گزارش شوشان ، بیژن نامدار زنگنه در این پیام اظهار کرد: کارکنان سرافراز صنعت نفت کشور به عنوان پیشتازان افتخارآفرین عرصه صنعت و اقتصاد به رغم برخی مشکلات و بی مهری ها و عبور از شرایط سخت و دشوار، فرایند تولید نفت را همچنان تداوم بخشیده ضمن تامین نیازهای ارزی کشور موتور توسعه این صنعت عظیم را پیوسته روشن و فعال نگه داشته اند.
 
وزیر نفت افزود: در تاریخ پرفراز و نشیب صنعت نفت ایران تاسیس شرکت ملی حفاری ایران با درایت و تدبیر امام راحل (ره) نقطه عطفی به شمار می رود که فتح قله های خود اتکایی و شکوفایی صنعتی را سرعت بخشیده و زمینه های مطلوبی را برای نمود استعدادها و خلاقیت های کارکنان فراهم کرده است.
 
وی اضافه کرد: صنعت حفاری کشور نیازمند اتخاذ راهکارهای اساسی در استاندارد سازی فعالیت ها، افزایش بهره وری، تضمین کیفیت خدمات و اصلاح ساختار همسو با برنامه توسعه صنعت نفت است.
 
وزیر نفت در پیامش تصریح کرد: بی تردید متخصصان گرانقدر این شرکت با تکیه بر تجارب گرانسنگ گذشته و استفاده از روش ها و فناوری های جدید و تحول یافته در تحقق اهداف توسعه ای صنعت نفت خواهند کوشید.
 
زنگنه با تبریک سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به کارکنان آن اضافه کرد: امید است به فضل الهی و تلاش مضاعف کارکنان بیش از پیش شاهد رشد و بالندگی این صنعت راهبردی باشیم.
 
در همایش سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری، جوادی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و حجت الاسلام ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیز حضور دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار