شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲
درگیری چنان شدید بود که ورود پلیس به صحنه هم باعث نشد که تا طرفین درگیر دست از ضرب و شتم هم بردارند....

شوشان: شب گذشته درگیری دسته جمعی در خیابان ته لنجی آبادان که به مدت نیم ساعت باعث رعب و هراس در میان مردم و کسبه بازار شد با توسل پلیس به اسپری اشک آور پایان یافت. به گزارش فیدوس، حوالی ساعت هشت و سی دقیقه چهارشنبه شب، درگیری دو مرد در خیابان امام (بازار ته لنجی آبادان) باعث شد که گروهی به هواخواهی از طرفین یا برای میانجیگری وارد منازعه دسته جمعی شوند. برخی شاهدان حادثه می گویند جرقه درگیری با متکلک پرانی یک از طرفین دعوا به همسر فرد دیگر آغاز شد. درگیری به سرعت گسترش پیدا کرد و چندین مرد خشمگین در مقابل چشم مردم به ضرب و شتم یکدیگر پرداختند. گقته می شود که دعوا به درون یکی از مغازه های خیابان کشیده شد و یکی از مردان که برای میانجیگری وارد منازعه شد به ضرب چاقو زخمی شد.

درگیری چنان شدید بود که ورود پلیس به صحنه هم باعث نشد که تا طرفین درگیر دست از ضرب و شتم هم بردارند. سرانجام پلیس با توسل به اسپری اشک آور منازعه را پایان داد اما ظاهرا افراد اصلی شرکت کننده در درگیری گریخته بودند. فرد مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شد.

در حالیکه پلیس پیگیر این ماجراست؛ عدم استقرار پلیس در بازارهای اصلی شهر که گاه و بیگاه شاهد درگیری های دسته جمعی و مزاحمت برای مردم است سوال برانگیز شده است. برخی مردم معتقدند حضور پلیس در بازارها ضمن پیشگیری از وقوع جرایم، مانع از شدت یابی درگیری ها و بروز تلفات به دلیل طولانی شدن زمان رسیدن پلیس به صحنه، می شود. این موضوع به خصوص برای بازار ته لنجی ضروری است چرا که این بازار به مرکز خرید و گشت و گذار مردم آبادان و خرمشهر تبدیل شده و آخر هفته ها نیز شاهد حضور مسافران از دیگر شهرهای استان است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار