شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۳۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
روزنامه فرهنگ جنوب در ستون ویژه های خود نوشت:  معمولا در بدو تغییر و تحولات در شهرداری ها، برخی از سودجویان تلاش می کنند با برخی از اقدامات در زمینه هایی مرتبط با املاک، زمین، کاربری ها و... به سودهایی کلان دست یابند.

یادمان نرود چند سال قبل یکی از شهرداران خوشنام و خوش سابقه اهواز که تنها حدود دو ماه شهردار بود بدلیل تخلف شهرداری در یک پرونده، دادگاهی شد. در حالی که وی نقشی در این موضوع نداشت. غرض آنکه، شهرداران استان بویژه شهردار کلانشهر اهواز که وی نیز از شهرداران خوشنام است می بایست توجه و دقت لازم را در حوزه های مربوط به املاک، زمین، تغییر کاربری ها و... بویژه در مناطقی مانند منطقه 2،3،1 و... داشته باشند و از مشاورین امین و مجرب در این زمینه ها در کنار خود استفاده کنند تا خدای ناکرده بخاطر عدم تسلط و همچنین تلاش برخی سودجویان، در آینده با مشکلی مواجه نشوند.

 ضمن آنکه شهرداران می بایست در این حوزه ها بجای سفارش پذیری از دیگران، در اینگونه مدیریت ها، از نیروهای کارکشته و مجرب و البته معتمد و امین خود استفاده نمایند و زیر بار سفارشات در انتصاب چنین مدیریت هایی نروند چرا که به هر حال مسوولیت همه اقدامات در این زمینه ها نهایتا متوجه شهردار خواهد بود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
هم شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
comment
0
4
comment بنظرتون واقعا عملیه !!!! الان تو شهرداری چه خبره ؟ یه سازمانی مثل عمران داره جور مناطق و معاونت فنی و چندتا سازمان دیگه رو توی بحث عمرانی میکشه و فشار طاقت فرساش به نیروهای اون تحمیل میشه ولی از اون طرف چند تا سازمان و منطقه توی بیکاری و رخوت محض به سرمیبرن و مدتهاست در انتظار تغییرو تحول مدیر سرگردون موندن....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
comment
1
0
comment آیا آقای الف همسر یکی از اعضای شورای شهر اهواز در شهرداری استخدام شد ؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
comment
0
0
comment بابا اين اقاي الف كه پاش رو كرده تو يه كفش كه بايد جزو مديران ارشد شهرداري بشم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار