شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
شوشان: کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان از برگزاری ویژه برنامه های آموزشی، فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

به نقل از  روابط عمومی  اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، مجتبی سعادتی گفت: امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی  با هدف جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مطالعه و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در بین کودکان ، دوره های آشنایی با قصه خوانی و قصه نویسی را برای کودکان استان خوزستان برگزار می کند.

کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های خوزستان هدف از برگزاری این کلاس ها را بالابردن‌ كیفیت‌ محتوای‌ قصه‌ها و مطالب‌ آموزشی‌ برای‌ كودكان‌ و نوجوانان‌؛ تشویق‌ و ترغیب‌ بیشتر كودكان‌ و نوجوانان‌ به‌ كسب‌ علم‌ و دانش‌ و اخلاق‌ اجتماعی؛ آموزش‌ چگونه‌ لذت‌ بردن‌ از كار و بهره‌وری‌ بیشتر از امكانات‌ یعنی‌ ایجاد و تقویت‌ روحیه‌ و وجدان‌ كار؛ ارتقا و تكامل‌ درك‌ و شناخت‌ كودكان‌ و نوجوانان‌ از زیبایی‌، یعنی‌ تقویت‌ حس‌ زیبایی‌شناسی‌؛ ایجاد انگیزه‌ و برانگیختن‌ تمایلات‌ درونی‌ آنها با هدف‌ تحول‌ و تكامل‌ كودكان‌ به‌ انسانهایی‌ كامل‌ و در نتیجه‌ شهروندانی‌ واقعی‌ در سرزمین‌ ملی‌ و عضوی‌ فرهیخته‌ از جامعه‌ بزرگ‌ بشری‌ بیان کرد.

سعادتی  افزود: رویکرد ما در ارتباط با کودکان «کودک محوری» است و نه «کودک سالاری»! لذا این رویه برای توانمند سازی کودکان و سازگاری آنها در نظام تربیتی در بنیاد خانواده اسلامی روش موثری خواهد بود.

 وی در پایان گفت: علاقمندان جهت نام نویسی در این کلاس ها  می توانند، در روزهای غیر تعطیل به بخش کودک کتابخانه های عمومی استان مراجعه نمایند و با اطلاع از چگونگی برگزاری این دوره ها کودکان را ثبت نام تا از این دوره ها استفاده کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار