شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
شوشان: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی نقطه اوج فشار متراکمی بود که در طول این سال ها بر آنها وارد شد و آنها با وجود شرایط فعلی راهی جز استعفا نداشتند.

ناصر سودانی در گفتگو با مهر در خصوص استعفای مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: روند پذیرفتن استعفا در مجلس شورای اسلامی به این صورت است که در ابتدا استعفا باید به صورت انفرادی صورت بگیرد سپس این استعفا در کمیسیون ویژه مجلس مطرح و در نهایت باید در صحن علنی نیز رای بیاورد. البته این نکته از اهمییت فراوانی برخوردار است که قبل از همه این اقدامات این درخواست باید اعلام وصول شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان خوزستان هیچ کدام از این مراحل را طی نکردند و استعفای ما بیشتر تصمیم به استعفا بود عنوان کرد: معنای این استعفا بیان همه دردها، کم لطفی و بی توجهی هایی است که در حق مردم استان خوزستان صورت می گیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما انتظار داشتیم که بحث انتقال آب کارون به فلات مرکزی، آلودگی هوا، مسمومیت تنفسی و طرح های عمرانی نیمه تمام و شروع نشده استان و از همه مهم تر اختصاص دو درصد از سهم فروش نفت به استان به صورت جدی پیگیری شود که متاسفانه این اتفاق از سوی دولت و در لایحه بودجه سال 1393 نیفتاد
برچسب ها: نمایندگان ، استعفا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
comment
0
0
comment پاکتر از سودانی در بین نمایندگان خوزستان وجود ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار