سید شکر خدا موسوی کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز، باوی و حمیدیه، روز جمعه با حضور در شهر شهید پرور حمیدیه از نزدیک با مردم دیدار کرد.

"> همراه با کاندیداها / استقبال کم نظیر از سید شکرخدا موسوی
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۲۷

سید شکر خدا موسوی کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز، باوی و حمیدیه، روز جمعه با حضور در شهر شهید پرور حمیدیه از نزدیک با مردم دیدار کرد.

 

سید شکر خدا موسوی کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز، باوی و حمیدیه، روز جمعه با حضور در شهر شهید پرور حمیدیه از نزدیک با مردم دیدار کرد.

در این دیدار یکروزه با استقبال جمع های چند هزار نفری روبرو شد، اقشار مختلف مردم شهر از جمله شیوخ، جوانان، سادات، بانوان ، بازاریان، فرهنگیان، روحانیون و عامه مردم به طور عام و خاص با آقای موسوی دیدار و به صورت حضوری گفتگو و مشکلات خود را بیان کردند. همچنین در این دیدار سید شکرخدا موسوی با حضور در روستای دهکده و همچنین روستاهای مسیر خسرج از نزدیک با مردم دیدار و مشکلات آنها را شنید. مردم حمیدیه در این دیدار بیکاری، عدم عمران شهری، مشکلات بهداشت و درمان، آب و فاضلاب و ... را از مهمترین مشکلات عنوان کردند. یکی از جوانان منطقه خطاب به سیدشکرخدا موسوی گفت: آقای موسوی، حمیدیه و مردم خونگرم آن از حداقل امکاناتی برخوردار هستند که این امکانات در دورترین روستاهای دیگر استان ها همچون اصفهان یافت می شود.

وی گفت : بیکاری فشار مضاعفی به خانواده وارد می کند به صورتی که خیلی از خانواده ها مجبور به مهاجرت شده اند. یکی دیگر از جوانان منطقه و از خانواده های شهدا گفت: آقای موسوی فرزند شهید هستم و همچون خیلی از جوانان شهید بیکار هستم. در کنار بیکاری، وضعیت بهداشت و درمان تاسف بار است و مردم مجبور هستند به اهواز بروند.

سید شکرخدا موسوی چه گفت؟

سیدشکر خدا موسوی کاندیدای مجلس شورای اسلامی در اهواز در دیدار خود با مردم حمیدیه که در چند نقاط مختلف این شهر برگزار شد، خطاب به مردم گفت: شهادت می دهم که مردم محروم حمیدیه چه قبل از جنگ چه در دوران جنگ و ما بعد از جنگ تاکنون همیشه و در همه جا به این کشور خدمت کردند و با تقدیم شهداء، جانبازان ، اسراء و رزمندگان وفادار به نظام بوده اند و هستند. وی گفت: خوزستان به فرموده امام خمینی (ره) دینش را به اسلام ادا کرده است و این سوالی که مسئولان باید به آن پاسخ دهند این است که آیا دین خود را به مناطقی مانند حمیدیه ادا کردند ؟

وی افزود: زخم های کهنه جنگ هنوز به پیکر حمیدیه نمایان است و آیا مردمی که همیشه جان خود و فرزندان عزیز خود را بی منت در جنگ و بعد جنگ تقدیم کرده اند، شایسته امکانات تاسف بار فعلی هستند؟

سیدشکر خدا موسوی افزود: اعتبارات خوبی برای حمیدیه ، تخصیص می یابد مسئولان بگویند این اعتبارات چگونه و در کجا هزینه می کنند؟ مسئولان بگویند که چرا شهر حمیدیه تاکنون نه تنها پیشرفت نکرده است بلکه روز به روز وضعیت آن در بحث عمران، آبادی، اشتغال، بهداشت و درمان و ... بدتر می شود. وی ادامه داد: ارتقاء حمیدیه به شهرستان حداقل مطالبه مردم است و تبدیل حمیدیه به شهرستان در حال حاضر حداقل ادای دین به مردم خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم حمیدیه مردمی ولایت مدار، مهمانواز و وفادار بوده و هستند و امروز مطالبات آنها به حق است ادامه داد : به هیچ عنوان شهری که با روستاهای تابعه بیش از 80 هزار نفر جمعیت دارد نباید  از آب شرب سالم، امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی و ... بی بهره باشد. سیدشکر خدا موسوی همچنین با حضور در جمع بانوان شهر حمیدیه  به سوالات آنان پاسخ داد.سیدشکرخدا موسوی در جمع بانوان شهر حمیدیه نیز گفت: متاسفانه امکانات رفاهی ، تفریحی ، ورزشی برای بانوان در کل کشور نسبت آقایان ناچیز است و می طلبد امکانات به روز برای بانوان فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه امکانات اصلی در شهر حمیدیه نسبت به دیگر شهرها از نظر کمی و کیفی بسیار پایین است ادامه داد: تشکیل کارگروهی ویژه بانوان با مدیریت آنها به گونه ای که رفاه عمومی بانوان را در پی داشته باشد از برنامه های اصلی اینجانب است و امیدوارم این برنامه ها با همفکری خواهران گرامی محقق گردد. وی افزود: ایجاد فرصت مناسب برای مدیریت بانوان در ادارات و سازمان ها از دیگر اهداف برنامه های اینجانب است و تا تحقق کامل پیگیر خواهم بود.

سید شکرخدا موسوی همچنین با حضور در حسینیه امام صادق (ع) منطقه کوی کارگران حمیدیه با استقبال کم نظیر و چند هزار نفری مردم روبرو شد. وی در جمع مردم و پس از بیان مشکلات موجود توسط چند تن از حاضرین گفت: امروزکشور ما در عرصه های انرژی هسته ای ، هوا فضا، پزشکی و ... در کل دنیا پیشرفت کرده است و این پیشرفت را مدیون خون پاک شهدا هستیم، شهیدانی که جان خود را فدا کردند تا امروز در تمام عرصه ها حرف ها برای گفتن داریم. وی با بیان اینکه خوزستان علیرغم داشتن منابع نفتی، آبی، گازی و اراضی مستعد کشاورزی و ... نسبت به دیگر استان ها عقب مانده تر می باشد ادامه داد: شهر حمیدیه امروز از کمبود امکاناتی رنج می برد که تامین  این امکانات حداقل مطالبه مردم است. وی ادامه داد: همیشه بین عمل و شعار فاصله است و متاسفانه آنچه در حمیدیه انجام شده است در حد حرف باقی مانده است و امروز مردم مطالباتی دارند که به حق و ضروری می باشد. سید شکرخدا موسوی تاکید کرد: کدام طرح صنعتی در این شهر برای اشتغال جوانان کلنگ آن به زمین زده شده است ؟ کدام پروژه عمرانی برای تغییر چهره ی شهر حمیدیه عملیاتی و به بهره برداری رسیده است. وی با تاکید بر اینکه امروز گرانی برتمام اقشار جامعه فشار وارد می کنند گفت: آنچه در اهداف انتخاباتی خود اعلام کرده ام برنامه بوده است و این برنامه برحسب نیاز منطقه می باشد. وی افزود: آنچه مردم می پسندند برنامه است نه وعده های که غیر قابل تحقق است . وی گفت: رای اعتماد مردم در سراسر اهواز، باوی و حمیدیه نزد اینجانب امانت است و با جان دل از برگ برگ مردم پاسداری می کنم.

سید شکرخدا موسوی همچنین در جمع مردم دهکده و روستاهای مسیر خسرج حضور یافت و گفت: گرانی نهاده ها، ادوات کشاورزی و ... در مدت بسیار کوتاه تیشه زدن به ریشه کشاورزی است . وی گفت: نماینده مردم در مجلس باید آه و ناله ی مردم را فریاد بزند. از مشکلات آگاهی داشته باشد و بداند که مردم چه می خواهند.

وی گفت: متاسفانه بیکاری دامنه ی وسیعی در روستاها دارد و دیگر امرار معاش از طریق کشاورزی جوابگوی خانوادها نیست. وی ادامه داد: کمبود فضای آموزشی، نرخ پایین خرید محصولات کشاورزی ، بیکاری، و ... از جمله مشکلات روستاییان عزیز است که با شعار حل نمی شود و می طلبد و لازم است مسئولان برای حل مشکلات وجودشان را وقف کنند.

وی همچنین تاکید کرد: برای حل مشکلات مردم و خدمت بی منت مردم از هیچ تلاش وکوششی دریغ نکرده و نخواهم کرد.

لازم به ذکر است بازدید یکروزه سید شکر خدا موسوی از شهر حمیدیه و روستاهای تابعه از صبح روز جمعه شروع و ساعت 12 شب به پایان رسید و سیدشکر خداموسوی با بدرقه ی جمع کثیری از جوانان راهی اهواز شد.

 




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار