شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
شوشان: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان ˈایذه ˈ دو سوداگر مرگ دستگیر و محموله ای شامل پنج کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈعلی شوهانیˈ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدرخوزستان با اعلام این خبر افزود: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرˈایذهˈ در خصوص فعالیت قاچاقچیان و سوداگران مرگ، فردی که قصد وارد کردن مواد مخدر از نوع شیشه به شهرستان را داشت مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد قصد دارد یک محموله مواد مخدر صنعتی شیشه را با استفاده از یک دستگاه خودرو از یکی از استان های همجوار، وارد این شهرستان کند که با مشخص شدن این موضوع، عملیات ویژه ای برای دستگیری این فرد در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ شوهانی گفت: ماموران پلیس با استقرار در مبادی ورودی و کنترل خودروهای عبوری سرانجام خودروی مذکور را با دو سرنشین شناسایی و به خودروی مورد نظر دستور ایست دادند،که راننده بدون توجه به ایست پلیس، به حرکت خود ادامه داد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشاره به فرار سوداگران مرگ گفت: پس از مدتی تعقیب و مراقبت، نهایتا خودرو با تلاش ماموران متوقف و دو سرنشین آن دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو پنج کیلو گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

شوهانی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار