شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۵

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از افتتاح نمایشگاه عکس «ردپای نور» در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید عبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با فارس در بهبهان اظهار کرد: شهرستان بهبهان هنرمندان زیادی در عرصه‌های مختلف هنری داشته و همواره هنر خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

وی افزود: باز بودن درب نگارخانه میرزاشوقی بهبهان و برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در آن نیز گواه همین سخن بوده و نشان از هنر بالای مردم این خطه دارد.

حسینی‌منفرد تصریح کرد: این بار نیز یکی دیگر از مردم این شهرستان که در عکاسی هنرمند است، اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «ردپای نور» در نگارخانه میرزاشوقی کرده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در خصوص این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسئولان محلی بهبهان افتتاح شد، به مدت شش روز در این نگارخانه برپا بوده و همه روزه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقمندان به عکس است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 60 اثر از حسین امیری در زمینه‌های معماری، حیات وحش، اجتماع و طبیعت در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حسینی‌منفرد خاطرنشان کرد: وظیفه همه مسئولان است که زمینه را برای بالندگی استعداد جوانان فراهم آورند و ما نیز که با قشر هنرمند در ارتباط هستیم، از این قاعده مستثنی نبوده و همه تلاش خود را در این راستا به کار خواهیم بست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار