شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
عضو شورای شهر اهواز گفت: قراردادهای سازمان مدیریت پسماند شهری شهرداری اهواز از انحصار عده‌ای خاص خارج شود.

 حجت‌الاسلام کاظم سواری در بیست و دومین جلسه شورای شهر اهواز که عصر امروز تشکیل شد اظهار کرد: فقر فضای فرهنگی در مناطق مختلف شهر اهواز از جمله مناطق مرفه امکاناتی مثل کیانپارس دیده می‌شود.

وی ادامه داد: کیانپارس که یک منطقه شلوغ و مرفه اهواز است که از نظر آموزشی دارای محدودیت‌هایی است و باید به فکر بود که در مناطق مجاور با کیانپارس مانند کیانشهر و مهر شهر این فضا‌ها ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز به تغییر کاربری فضاهای آموزشی در کیانپارس اشاره کرد و گفت: 60 درصد فضاهای آموزشی دچار تغییر کاربری شده است زیرا در گذشته تا این اندازه فقر فضای فرهنگی ملموس نبود.

وی در رابطه با استخدام نیروهای بازنشسته در شهرداری و سازمان مرتبط اظهار کرد: مجلس به کارگیری نیروهای بازنشسته را ممنوع کرده است و با وجود اینکه این مورد در جلسات شورای شهر نیز به تصویب رسیده است اما باز هم شاهد استفاده از این نیرو‌ها هستیم.

سواری خواستار جوابگویی در رابطه با استفاده از نیروهای بازنشسته در شهرداری اهواز شد و بیان کرد: چرا به جای این نیرو‌ها از جوانان توانمند، آماده به کار و تحصیل کرده استفاده نمی‌شود.

وی به قراردادهایی که در سازمان مدیریت پسماند شهری شهرداری اهواز بسته می‌شود اشاره کرد و افزود: در زمانی شهرداری کتانباف، که شورا سرکار نیامده بود بستن این قرارداد‌ها ممنوع شد اما حال چرا سکوت کرده‌اید.

وی خاطر نشان کرد: برخی از شهرداران مناطق به تذکرات و پیگیری‌های اعضای شورای شهر توجهی ندارند که در صورت ادامه این روند در جلسات آینده اسم آن‌ها در صحن علنی شورا بیان می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: دلیل اینکه ما خواستار توجه شهرداران مناطق هستیم این است که اعضای شورا برای پیگیری کار و حل مشکلات مردم به آن‌ها مراجعه می‌کنند، هرگاه عضوی برای کار شخصی به حوزه آن‌ها رجوع کرد می‌توانند نام و درخواست آن شخص را رسانه‌ای کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار