شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۸۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹
در چند سال گذشته زلزله امان استانداران خوزستانی را بریده و حتا موجب برکناری یکی از این استانداران شده است. سال گذشته فریدون حسنوند استاندار خوزستانی بوشهر در دومین سال مدیریت خود این اتفاق تلخ را تجربه کرد و زمین لرزه موجب تخریب گسترده و مجروح و کشته شدن مردم این استان شد. خرابی های ناشی از این زمین لرزه به حدی بود که رییس جمهور را به بوشهر کشاند. 
در این سفر دکتر روحانی با مشاهده اعتراضات مردمی ناشی از عدم رسیدگی مسئولین از وزیر کشور خواست در خصوص تعویض و جابجایی استاندار تعجیل کند. به عبارتی دیگر, زلزله پاشنه آشیل فریدون حسنوند شد و پس از دو سال او را خانه نشین کرد.
طی دو روز گذشته باز زلزله گریبان استان هرمزگان و استاندار خوزستانی آن را گرفته و وقوع زلزله خسارت های فراوانی به این استان وارد کرد. در نتیجه زلزله مذکور خسارت های مالی فراوانی به این منطقه وارد شد بطوری که رییس جمهور روحانی  طی تماس تلفنی با دکتر جادری خواهان رسیدگی فوری و مناسب به زلزله زدگان این استان شد.
حال باید دید فلسفه و علت همراهی پدیده زلزله با استانداران خوزستانی در استان های دیگر چیست؟ و بجاست که استاندار خوزستان به محل قدیم خدمت خود و استان جنوبی برادر و استاندار جنوبی و خوزستانی امدادهای لازم را برساند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
comment
0
2
comment جل الخالق « زلزله پاشنه آشیل فریدون حسنوند شد » آخه دولت تدبیر و امید با زلزله آمدن استاندار عوض میکنه ؟ [...] به به عجب تجزیه و تحلیلی
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
comment
1
1
comment حسنوند به مرد عبور از بحران ها معروف است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار