با این مشکلاتی که مدیرعامل شهر جديد شيرين شهر بیان کرده آیا اهوازی ها می توانند به تحقق وعده فرماندار اهواز مبنی بر اسکان تا 9 ماه دیگر در این شهر امیدوار باشند؟!

"> حرف فرماندار اهواز را بپذیریم یا مدیرعامل را ؟!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۵

با این مشکلاتی که مدیرعامل شهر جديد شيرين شهر بیان کرده آیا اهوازی ها می توانند به تحقق وعده فرماندار اهواز مبنی بر اسکان تا 9 ماه دیگر در این شهر امیدوار باشند؟!

 

شوشان : آمدن وزیر به خوزستان و افتتاح پروژه های مسکن مهر بهبهان نویدی بود به سال ها رکود پروژه های مسکن مهر خوزستان . جدا از اجرایی شدن طرح های مسکن مهر در شهرهای مختلف خوزستان که انصافا در برخی موارد کارهای خوبی صورت گرفته و پیشرفت ها چشم گیر بوده است اما مسکن مهر در دو شهر رامین و شیرین شهر همواره با اما و اگرهایی مواجه بوده است و گاه و بی گاه آمارهای متناقضی در این باره ارائه شده است.

عده‌اي از جمله مسئولان ، مسکن مهر اهواز را طرحی كاملا موفق مي‌دانند اما برخی آن را طرحی ناموفق محسوب می کنند که از نظر عملی هنوز به نتیجه ای نرسیده است .

اخیرا نیز فرماندار اهواز در مصاحبه ای از بهره برداری سه هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید شیرین شهر طی 9 ماهه اول امسال خبر داد.

به عبارتی بهتر اگر وعده فرماندار اهواز اجرایی شود تا 9 ماه دیگر باید شاهد اسکان اهوازی ها در این شهر باشیم.

وی همچنین گفته است بیش از شش هزار و 200 واحد در شهر جدید شیرین شهر در حال ساخت است، که  از این تعداد برای سه هزار واحد پیشرفت 65 درصدی اعلام شده و امکان اسکان در این واحدها در 9 ماهه اول امسال ایجاد می شود.

همزمان با مصاحبه فرماندار اهواز  مدير عامل شهر جديد شيرين شهر نیز مصاحبه ای با خبرگزاری ایسنا انجام داده و در یک مصاحبه چند دستگاه اجرایی را به دلیل کم کاری زیر سوال برده است .

عطاءالله فضيلت‌زاده در این مصاحبه با بيان اين‌كه هم‌اكنون مدرسه، فرهنگ‌سرا، سالن ورزشي و كتابخانه در شيرين‌شهر نداريم و با ابراز نارضايتي از عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي استان، از اين سازمان‌ها خواست تا به وظايف خود در اين شهر عمل كنند.

نکته جالب در این مصاحبه ، اشاره به نداشتن آب شرب در این شهر است . عطاءالله فضيلت‌زاده مشكل اصلي شهر شيرين‌شهر را تامين آب شرب عنوان و اظهاركرد: طبق برنامه‌ايي كه از دو سال پيش در شوراي مسكن مصوب شد، مقرر گرديد آب شرب شهر از پروژه آب حيات كه تامين‌كننده آب شهرستان‌هاي آبادان و خرمشهر است تامين شود، ولي با وجود تاكيد استاندار، هنوز هيچ‌گونه اتفاق خاصي رخ نداده و در صورت تامين آب شرب شهر، ما مي‌توانيم مردم را در شهر اسكان دهيم.

وي يكي‌ديگر از مشكلات اساسي شيرين‌شهر را نداشتن تصفيه‌خانه فاضلاب اعلام كرد و افزود: چون سطح آب‌هاي زيرزميني در اين شهر بالا است و امكان جذب فاضلاب به زمين وجود ندارد، اين شهر نياز اساسي به يك تصفيه‌خانه فاضلاب دارد.

با این مشکلاتی که مدیرعامل شهر جديد شيرين شهر بیان کرده آیا اهوازی ها می توانند به تحقق وعده فرماندار اهواز و اسکان تا 9 ماه دیگر در این شهر امیدوار باشند؟!

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار